Nyt kamera, skumring + et par ure :-)
#1
Nu da der, som andetsteds antydet, er endnu et ur på vej i kassen og da jeg stadig er i legehumør med mit nye Canon EOS 5D Mk. III, så fik jeg pludselig lyst til at prøve at skyde et par billeder i de sidste rester af dagslys !

Billederne er taget med et Canon 100mm f/2.8 Makro objektiv - men håndholdt. Dette kombineret med det dæmpede lys, er gået lidt ud over den skarphed, der normalt kendetegner objektivet.

Men billederne blev alligevel gode nok til, at jeg har lyst til at vise dem her Icon_smil De er ganske let optimeret i Lightroom 5 fra RAW til JPG - men kun absolut minimalt.

So here goes:


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage


Og for dem, der måske er nysgerrige, så er den kommende nyanskaffelse det blå Sumo med Pepsi Lynette fra Yobokies, som JoePete har til salg herinde på ItsTime Icon_e_wink Bare så I er fri for at gætte !!

Jeg har længe haft lyst til et Sumo, men er ikke vild med det 100% blå og synes, at det sorte måske er en lille smule for konservativt - derfor var jeg solgt til stanglakrids, da jeg så Pepsi Mod´en !! Desuden er det et super supplement til den nuværende farvepalet i min urkasse ! Icon_e_smile
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar


Beskeder i denne tråd
Nyt kamera, skumring + et par ure :-) - af pbr - 02-04-2015, 08:56 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)