Når "keeperen" ikke længere bliver brugt
Kender ikke personligt dit dilemma, men jeg kan nemt forestille mig hvor du bevæger dig...
Har selv den modsatte "problem". Af de 8 Rollie som blomstrer i bankboksen, bruger jeg kun et. Jeg prøver at skifte lidt og tvinger mig at gå med en af mine gamle Datejusts eller GMT. Ikke engang min 5512 eller 5513 føles helt rigtigt på armen... Nej - det ender stort set altid med min 14060 som for mig er noget andre her kalder en keeper.
Men fred med det. Så kan man måske droppe alle de andre, sælge dem om nogle år når priserne er endnu mere astronomiske og kun glæde mig til den one and only Icon_e_wink

Rolex har nu altid været statussymbol og noget noveau riche pyntede sig med og pynter sig med men det kan man skide huller i for at bruge det smukke danske ordsprog. Det var og er parallelt noget prof folk bruger som netop det, det er designet for at være: Tool watch. Stadigvæk.
Du er en ilter mand, Morten, og jeg forstår fuldstændig din irritation for de nye modeller, både prismæssigt og æstetisk talt. Og, keramiske lynetter er noget bras IMHO men... tiden sårer alle læger eller hvad det nu var man siger og når dit blodtryk har nået det acceptabel niveau, mon din gammel kærlighed i Rolex blusser op igen ? Indtil den dag, flip din SD og køb en håndfuld Tudors - de er nu tæt beslægtede med Rollierne. Når tiden kommer, kan du flippe dem væk og købe igen en SD eller hvad det så skulle være.

Happy Holidays - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Når "keeperen" ikke længere bliver brugt - af MortenKN - 01-04-2015, 09:42 AM
Re: Når "keeperen" ikke længere bliver brugt - af MortenKN - 01-04-2015, 10:46 AM
Re: Når "keeperen" ikke længere bliver brugt - af TioMalo - 01-04-2015, 11:53 AM
Re: Når "keeperen" ikke længere bliver brugt - af MortenKN - 01-04-2015, 06:33 PM
Re: Når "keeperen" ikke længere bliver brugt - af MortenKN - 01-04-2015, 08:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)