19-03-2015, 09:16 PM
Det er jeg sikker på de er Claus,
Mit indlæg handler også bare om at ingen kan give den garanti du taler om.
Jeg siger ikke at alle swiss made ur mærker dør fordi apple beslutter sig for at lave et ur/ure
Men mindre kan også gøre det for at det kan kaldes en krise.
Da Quartz kom kunne de præcis det samme som et Apple watch kan med hensyn til at vise tiden,
Og apple watch vil også mangle det samme som Quartz ure gjorde nemlig sjæl og "liv"
Derfor ser jeg mange lighedpunkter,
Og som min. Er det den største udfordring swiss made ur industrien har stået over for i mange år,
Og jeg tror ikke det er tilfældigt vi ser så mange nye tiltag fra dem lige i disse tider.
Rolex med nyt værk med høj power reserve et punkt som ikke har været forbedret i hva 30 år
Og nu også med ungdommelig gummi rem option.
En ting er helt sikkert de er ikke så rolige som i er.
Mit indlæg handler også bare om at ingen kan give den garanti du taler om.
Jeg siger ikke at alle swiss made ur mærker dør fordi apple beslutter sig for at lave et ur/ure
Men mindre kan også gøre det for at det kan kaldes en krise.
Da Quartz kom kunne de præcis det samme som et Apple watch kan med hensyn til at vise tiden,
Og apple watch vil også mangle det samme som Quartz ure gjorde nemlig sjæl og "liv"
Derfor ser jeg mange lighedpunkter,
Og som min. Er det den største udfordring swiss made ur industrien har stået over for i mange år,
Og jeg tror ikke det er tilfældigt vi ser så mange nye tiltag fra dem lige i disse tider.
Rolex med nyt værk med høj power reserve et punkt som ikke har været forbedret i hva 30 år
Og nu også med ungdommelig gummi rem option.
En ting er helt sikkert de er ikke så rolige som i er.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)