Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only!
jeg takker igen for alle de fine kommentarer - det er virkelig fedt at dele glæden med jer! Icon_e_smile

@mortenN - jaja rolig nu.. haha Icon_e_smile
- men jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke var enig - og jeg pb'er dig lidt senere i dag!

@smilla - jeg kommer aldrig af med det ur hvilket absolut heller ikke er meningen Icon_e_smile

@tom - uret har fyldt en del i mine tanker de sidste par år og det har indfriet udover forventningerne! det bliver svært at finde armtid til de andre ure...
men det skal nu nok komme - man kan jo ikke lade være med at skifte efter et stykke tid Icon_e_smile

@watchthis Mads - jo jeg skal nok skyde billeder af udstyret en af dagene! Icon_e_smile

@danny - jo det er et mega lækkert værk og jeg skal nok komme nærmere ind på det senere når jeg også får skudt nogle billeder af værket!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - af Black Seal - 06-03-2015, 06:20 PM
Re: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - af MortenKN - 06-03-2015, 06:23 PM
Re: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - af gmt-geek - 07-03-2015, 10:00 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)