Hvordan opbevarer I jeres ure?
#1
Hej

Hvordan opbevarer I jeres ure?
Har I en fancy æske eller lign. til at opbevare dem i?

Jeg har haft mine liggende i de originale æsker for de ure, jeg ikke bruger så tit. Dem jeg bruger ofte har jeg liggende i en skuffe med sokker.
Undtagen mit G-shock som ligger alle mulige steder, hvor jeg lige har lagt det... Icon_excuse 

Hvad gør I med jeres ure?

Hvis I bruger en eller anden æske eller et produkt, vil jeg gerne høre hvilket specifikt produkt.
Hvis I har fundet en eller anden smart løsning med at bruge et eller andet som egentlig ikke var designet til formålet er jeg særligt interesseret. Også hvis I har bygget et eller andet selv.

Det kunne være sjovt med billeder af jeres forskellige løsninger! Icon_smil
Svar
#2
Jeg har ofte to ure i brug ad gangen, så det ene er på armen, det andet ligger og flyder et sted. Ellers har jeg dem i en af den slags bokse, der findes i et hav af udgaver, hvor der er et rum per ur med en slags pude, som man spænder lænken omkring. Det gør det også nemt at køre i banken med hele molevitten, når jeg er ude at rejse

Billedet viser det meste af boksen. Med indhold....

İmage

/Bjørn.
[-]
  • onkeldunkel, PHO
Svar
#3
Hvad Bjørn siger  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
(20-12-2022, 05:57 PM)pbr Skrev: Hvad Bjørn siger  Icon_e_biggrin1

Ja, ja Peter. Men din kasse rummer nu en del flere ure end min!

/Bjørn
[-]
  • pbr
Svar
#5
(20-12-2022, 09:15 PM)bjorn_e58 Skrev:
(20-12-2022, 05:57 PM)pbr Skrev: Hvad Bjørn siger  Icon_e_biggrin1

Ja, ja Peter. Men din kasse rummer nu en del flere ure end min!

/Bjørn


Til gengæld er blot ét enkelt af dine ure, dyrere end alle mine tilsammen !!  Icon_lol Icon_lol Icon_not
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#6
Opbevarer dem som Peter og Bjørn
Svar
#7
Jeg har et par urbokse.

Som denne

İmage


Jeg har aldrig alle ure på adressen.

Som regel har jeg 6 stk hjemme af gangen.

Har ca 20 ure pt
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
#8
Mine beaters ligger rundt omkring i huset,
Og så har jeg en blød rejse Wallet fra Yema hvor de 2 af mine ure til pæn brug /fritid som ikke bliver luftet ligger.

Det virker super bla. Fordi der alene er tale om 3 ure

Det med at opbevare i en reel ur kasse har aldrig rigtigt fanget mig. İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#9
Tak for alle jeres svar.

Jeg må nok have mig sådan en kasse. Hvor har I købt jeres? Er der nogen særlige I kan anbefale?
Svar
#10
Jeg bruger denne, købt i føtex for lang tid siden


Sent from my iPhone using Tapatalkİmageİmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)