Køb af Seamaster Professional Diver 300M
#1
Information 
Hej,

Har set mig lun på et DIVER 300M (Blå) - Ref. 210.30.42.20.03.001

Men er prisen til forhandling hos AD i DK eller er det prisen på grisen (Kr. 39.600.-)?

På forhånd tak og god dag.
Svar
#2
Du kan spare lidt ved at købe den hos Timetowatch - https://timetowatch.dk/detaljer?uitem=om...17-435839z


Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
#3
Priser er ofte til forhandling.
Jeg har gerne en pris i hovedet som jeg så er klar til at handle på. Så er det jo altid vigtigt at modparten ved at du er klar til at købe her og nu hvis prisen er ret, det øger chancen for afslag.
Det sagt, du kan selvfølgelig ikke forvente at en butik vil sælge til det samme som du kan finde uret for online.


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Haha. Har lige opdaget at det oprindelige spørgsmål er lidt gammelt. Lader svaret stå alligevel.

Helt banalt: Hvis man ikke spørger, så får man ingen rabat. 

Min erfaring er, at hvis man spørger på en ordentlig måde (= ingen ultimatummer), så er der ofte noget at hente. Du skal - som ovenfor nævnt - selvfølgelig have en idé om din egen pris.

Måske er rabatten ekstra remme, etuier etc. Ligesom måtterne i en bilhandel ;-)

Du skal ikke forvente on-line prisen, men måske hellere tænke på at forhandleren kan give dig lidt ekstra oplevelser, fx. invitationer til arrangementer. Sandsynligheden for at blive inviteret hænger også her sammen med en positiv opførsel og den interesse du viser for mærke, forhandler osv. 

Alt ovenstående baseret på egne erfaringer. Andre har andre erfaringer. Atter andre ville aldrig købe nyt eller hos en fysisk forhandler. 

Claus

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)