RedBar - nu uden masker
#1
Forleden var der et lille, hurtigt RedBar arrangement som en slags opvarmning til næste uges større session.

Vi var kun 12-13 stykker på en god vinbar i København K, men der kom da en imponerende stak ure på bordet alligevel - og som sædvanlig med god bredde i udvalget.

Så skønt at kunne gøre det her igen!

Og nu til urene

Først en flot grøn sag fra Glashütte Original.

İmage
İmage


Lidt blandet Lange, bl.a. en 1. generation Lange 1
İmage
İmage
İmage

En flot, flot Speedmaster

İmage

En cool gammel Doxa med en noget speciel kasse

İmage

En smuk Camaro

İmage

Trods det begrænsede antal fremmødte havde vi tre stk. Patek 6000, to med sorte skiver og den ene med den smukkeste grå skive

İmage
İmage

En flot Mark XVI fra IWC - så enkelt kan det gøres

İmage

En af de gode ting ved disse møder er at man kan få set ure man måske har kigget lidt på men ikke set i virkeligheden. Jeg blev meget imponeret af dette Frederique Constant Highlife,endda i den særlige RedBar version. Prisen er ufatteligt rimelig i forhold til den flotte kvalitet. Dagens overraskelse for mig.

İmage

Så er der også urmærker, der er dukket op på radaren for nyligt, fx. dette Kudoke fra Tyskland. Også her værdi for pengene.

İmage

To İmage


To solide ure kiggede hinanden an

İmage

Og et vildt toolwatch fra Oris. De laver altså flotte ting.

İmage


Vi havde også lidt Vacheron Overseas på banen. Så cool.

İmage

Her er endnu et af de ure jeg går og sværmer lidt om. En smuk GMT fra Grand Seiko.

İmage

Når et af urene har Copenhagen på skiven, så ved man at aftenen er speciel. Se lige denne smukke sag.

İmage

Og til sidst deler jeg smerten med jer. Dette er en af mine grails, og hver gang jeg prøver den tænker jeg på hvlket et af mine børn jeg skal sælge. Suk.

İmage

Nå, alting har en ende. Hos RedBar hedder det en sexpile.

İmage
İmage

Glæder mig til at se jer igen!

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#2
Sælge børn? Er du løbet tør for nyrer?
Flot samling Icon_drool
Svar
#3
(27-06-2021, 07:06 AM)MichaelA Skrev: Sælge børn? Er du løbet tør for nyrer?
Flot samling  Icon_drool

Haha. Ja, nyrerne røg med mit sidste urkøb. 

Ja, det var en dejlig stak ure der dukkede op. Jeg har kun vist en brøkdel, som du kan se på det sidste billede. 

Claus

[-]
  • Larsb
Svar
#4
Gælder afstandskravene kun i provinsen?
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
Hvad mener du Claus ?
Mvh Kim 
Svar
#6
(01-07-2021, 03:31 PM)Claus Tukjær Skrev: Gælder afstandskravene kun i provinsen?


Der er mere plads….

Spøg til side. Der blev kørt med corona-pas/test som adgangskrav.

Og i øvrigt er det smuldret voldsomt herinde mht. efterlevelsen af de fornuftige gode råd/krav i København K i takt med storskærmsfodbold og cafévejr. Håber vi holder til det.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#7
(01-07-2021, 03:31 PM)Claus Tukjær Skrev: Gælder afstandskravene kun i provinsen?
Aahh Claus det kan du gøre mere konstruktivt, efter at have holdt god afstand til debatten i en rum tid.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • keldw, khbk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)