Hvad kan man rent faktisk købe hos en AD?
#41
Altså jeg blev skrevet på en liste, både første og anden gang jeg købte, fik af vide der ville gå 2 md. Der gik dog 3. Anden gang sagde de 2 år, hvor der så gik ca. 1 år.

Så jo de havde en liste, hvordan de så prioriterer deres liste har jeg ingen mulighed for at kontrollere.
Det er jeg sådan set også ligeglad med, jeg fik mine ønsker opfyldt, og har ikke travlt!

Jo jeg har også købt andre ure hos dem, bl.a. et BB58 med ca. 6 md. Ventetid. Der var jeg lidt nervøs for ventetiden. Det skulle bruges som en gave til min søns kandidat. Men et par uger før deadline blev jeg ringet op, nu var uret der. Så bliver man glad.

Jeg har også købt mit GS Spring drive hos dem.... og mit Turtle.

Da jeg afhentede mit Datejust, for 3 uger siden, bad jeg om at blive skrevet op til BB58 silver. De ringede i torsdags, jeg takkede dog nej, så ting kan lade sig gøre.

Ydermere skal det nævnes at ingen af de nævnte Rolex ure er der betalt fuld pris på. Jeg fik 6-7% på begge!

Jeg kan da godt forstå hvis de prioritere kunder, jeg der kommer med års mellemrum og andre der handler oftere. Men som sagt så fik jeg hvad jeg bad om.

Lækkert!

Det skal dog retfærdigvis nævnes jeg også har været hos en Rolex AD som var meget arrogant, så der sætter jeg selvfølgelig ikke mine fødder igen
[-]
  • Reno
Svar
#42
Jeg tror også vi mest taler Sub og Daytona :-)
Svar
#43
(30-05-2021, 08:45 AM)mojohe67 Skrev:
(30-05-2021, 07:25 AM)cfnissen Skrev: Jo, de findes

Plus 1

Jeg er sådan helt positiv ligeglad med Rolex. Kan sagtens se historien og designet, men der er bare så mange ure der er mere spændende, når man går efter de brugte med lidt/noget kantafskrivning. Nogen vil måske mene at ift Rolex betaler man blot lidt mere ved køb på secondhand markedet, for så også at få lidt mere ved salg, men jeg er af den holdning at jeg ALDRIG kommer til at betale mere end vejl. udsalgspris - som i ALDRIG NOGENSINDE. Så er vi også tilbage til det Kim skriver - at alt det der venteliste p.i.s. er til at kaste op over. Derfor er Rolex ikke spændende for mig.
[-]
  • cfnissen
Svar
#44
Man undres over de idioter der giver 230.000 for et Daytona og som holder liv i den her "maskine".


[-]
  • Appleboy, Reno, royalduck
Svar
#45
(18-05-2021, 03:47 PM)khbk Skrev: Rolex er det eneste urmærke som er "anerkendt" som betalingsmiddel overalt i verden.
Hvis du skal med op i den sidste helikopter ud af "the Danger Zone", er det ikke helt tosset at kunne tilbyde et Rolex.
/
Kristen

Engang tog bankerne uret ind som sikkerhed for lån. Det gør de ikke mere.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)