Endelig efter laaaaang ventetid ankom mit Tissot
#11
Mit er leveret derhjemme i dag. 11 dage.
[-]
  • julle
Svar
#12
Så kom jeg hjem. Top lækkert ur til prisen :-)

Mit mangler dog selve garantikortet, men er med kvittering ? - hvordan var det med jeres ?
Svar
#13
Jeg har også et ur med håndoptræk (noget ETA), og jeg gør det med "stram glidefatning" (som min mekaniklærer i sin tid ville have kaldt det) mellem fingrene og kronen. Så kan det tydeligt mærkes, når det er trukket helt op, ved at fingrene glider.

/Bjørn
Svar
#14
Nok "stram glidepasning"?;)
/
Kristen
Svar
#15
Mit har fået meget armtid:

İmage

Og så glemte postdanmark lige at køre det gennem tolden, så det blev også et ur til en lækker pris :-)
Svar
#16
Virkelig et flot og simpelt ur.

Hvad hedder det helt præcist?

Er det en 40mm kasse?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#17
Det er et “Tissot Heritage Petite Seconde”. Icon_smil

Det er 42 mm - ret stort i min verden især visuelt pga. ingen krans. Men jeg kan godt lide det trods alt og bruger det ofte - det er et hyggeligt ur med det gamle lommeurs-værk. Og det kan nok heller ikke være ret meget mindre med det værk i maven...

Du kan evt læse lidt mere om det her:
https://www.fratellowatches.com/tissot-h...de-review/

(21-04-2021, 10:09 PM)Appleboy Skrev: Så kom jeg hjem. Top lækkert ur til prisen :-)

Mit mangler dog selve garantikortet, men er med kvittering ? - hvordan var det med jeres ?
Samme her. Mit kom også uden garanti-kort. Men det er nok derfor de kun skriver “WARRANTY: 2 Year Jomashop Warranty”...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#18
Fedt ur og ja, Jomashop er (mig bekendt) en grey market forhandler, så derfor giver de kun deres egen garanti.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)