Music videos
#31
İmage

Kiss





Judas Priest:





Iron Maiden:





ZZTop:





Skal også lige sige at jeg er til Mike Oldfield, Madonna, Sade og Alan Parson :)
[-]
  • Larsb
Svar
#32




One of the greatest voices ever Jimmy Helms was 
so unique.



- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#33
Er også stor ZZ top tilhænger Icon_cool
de er på playlisten stort set hver gang til træning.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Stenstrup
Svar
#34




Very original group.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#35




Leslie West of Mountain.A giant of a man and a truly great rock axeman with Peter Frampton.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#36
Molly Hatchet har også lavet den sang.

Her er de med "One Last "Ride".

Jeg hører en del sydstats rock i bilen.



Svar
#37
Musik er skønt. 

Jeg nyder alle typer fra Opera til House

Dette er feks helt fantastisk imho

Moderne, dynamisk, medrivende, klassisk.. osv

Og at så mange mennesker kan spille sammen uden fejl er bare imponerende  Icon_not



Mvh Kim 
Svar
#38
Hans Zimmer er også helt fantastisk i min verden..



Mvh Kim 
Svar
#39




Haunting version of a Lynyrd Skynyrd classic.

The original.



- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#40
Jep.

Super sang med guitarist Rickey Medlocke som dannede bandet "Blackfoot" Han er halv Sioux og halv Cherokee indianer.

İmage


Frisk sang med Blackfoot i 1981 "Goodmorning"





Da Blackfoot gik i opløsning gik der mange år inden de begyndte igen. Så blev der dannet et hyt hold Blackfoot musikere med unge indianere, men hvor Ricket Medlocke spiller med i et par sange.

Her er en af dem fra 2016:





Men en af de sange som rører mig mest er en gammel BlackFoot sang, der er stille en del af vejen:

"Diary of a working man," Om en mand der har arbejdet hårdt hele livet og været fattig hele livet og hans kærlighed går i stykker og han ender med selvmord: (med tekst).



[-]
  • willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)