Prisforespørgsel: Breitling Aerospace EVO
#1
Jeg går i overvejelser om, hvorvidt mit Breitling Aerospace EVO med sort skive fra 2015 (fuldt sæt, dog uden hangtags) skal videre - jeg har noget andet i tankerne, som dog ikke kan vise tiden, men som er ligeså fedt (mere om det senere, hvis det bliver aktuelt).

Chrono24 vurderer uret til kr. 18.500,- men jeg vil gerne høre jeres mening om, hvad en fornuftig og realistisk salgspris for dette ur vil være i Danmark.

Uret har næsten lige fået nyt batteri hos Vintageure´s urmagerservice - glasset er uden ridser og det har almindelige brugsspor, men som nogle måske husker, havde jeg et styrt på min datters løbehjul, så det ene led på lænken (desværre ét af dem der ikke kan skiftes) har fået en skramme i kanten. Dette er dog ikke noget, man overhovedet lægger mærke til ved brug, men skal selvfølgelig nævnes.

Da dette kun er en prisforespørgsel og da de fleste herinde har set en million-milliard billeder af uret, som jeg har fotograferet flittigt, har jeg ikke brugt tid på at tage billeder til dette opslag.

Men her kommer et link til én af mine tråde, hvor der vises billeder af dette ur: http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=82981
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Hej Peter.

Jeg har jo selv haft Breitling Aerospace Avantage, så du får lige min mening.

Uret er fedt, men ikke helt nemt at sælge i konservative Danmark.

Alle quartz ure (og de pivlækre) over 10K er lidt svære at sælge, da 95% kun tror at det er mekaniske ure, der er luksus.

Mit Breitling røg i en byttehandel med et Seiko Marinemaster MM600 Springdrive.

Det stod knivskarpt og jeg fik ca 14K for det i den byttehandel.

.

Jeg ved at det senere røg til Chrono.dk der solgte det for 14K til en kunde i Spanien.

-

Jeg tror du skal ned i 15-16K hvis det skal sælges i privat handel.

Der er pt et til salg hos Dreamwacth til 17,9K med 2 års garanti.

https://www.dreamwatch.dk/produkter/ure-...-aerospace

Ergo skal en privat pris være en del billigere.
Mvh Kim 
[-]
  • Jens, MichaelA, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)