DAGENS UR
Megafedt ur Torben. 

Absolut godkendt  Icon_not

Og sig til hvis det skal videre ;)
Mvh Kim 
Svar
Jeg savnede Breitling så denne kom i dag og er hermed dagens ur

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
På vej til fødselsdag İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
(06-04-2019, 03:34 PM)Appleboy Skrev: Prøver mig med et rigtigt dress ur - Seiko Presage SSA345J1 - prisen var for god til at lade det værre :-)

İmage

Første dress og tænk et ur under 44 mm :-) - kræver tilvænning!
Super flot ur - tillykke med det! Fed skive og power reserve visning er altid godt :-)
(06-04-2019, 05:56 PM)Daniel Skrev: På vej til fødselsdag İmage
Super flot - de kan altså et eller andet de Grand Seiko. Jeg havde godt læst, at man skulle prøve dem i virkeligheden for at se/forstå det. Jeg tænkte det var noget pjat, men det er det altså ikke :-)
[-]
  • Daniel
Svar
(06-04-2019, 03:34 PM)Appleboy Skrev: Prøver mig med et rigtigt dress ur - Seiko Presage SSA345J1 - prisen var for god til at lade det værre :-)

Det er altså også et rigtig pænt ur til den pris.
Svar
Øj hvor gør det godt at eje et Breitling igen Icon_party

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
İmage
Svar
(06-04-2019, 03:34 PM)Appleboy Skrev: Prøver mig med et rigtigt dress ur - Seiko Presage SSA345J1 - prisen var for god til at lade det værre :-)

İmage

Første dress og tænk et ur under 44 mm :-) - kræver tilvænning!
Rigtig flot, og størrelsen ser da perfekt ud til dig.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
Tak - må se med størrelsen. Benytter mig af langt større ure, men det er købt som forsøg på at se muligheden i mindre ure, når alderen alligevel nærmer sig den tunge ende.
Svar
For mig kommer det an på typen af ur, for et dressur som dette syns jeg det er lige i skabet, mens et toolwatch gerne må være større.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)