Nye modeller fra Panerai
#1
Så kom der lidt nye Sub's fra Panerai og endnu en i bronze. Noget som ejere af de tidligere versioner nok ikke synes er det fedeste? På trods af størrelsen - som er for stor til min smag - ser det nu fedt ud med den skive.

İmage

İmage

İmage

Sent alle modellerne og læs mere her http://horobox.com/en/review-detail/?Use...elties&P=1
Svar
#2
Lidt mere fra Panerai her http://www.panerainovelties.com/en/pam00700/

İmage
Svar
#3
İmage
Svar
#4
Fin teknik, så urværket er servicefri. Mener Zenith også lavede sådan et ur for 8 - 10 år siden.
Svar
#5
(16-01-2017, 06:59 PM)KimT Skrev: Så kom der lidt nye Sub's fra Panerai og endnu en i bronze. Noget som ejere af de tidligere versioner nok ikke synes er det fedeste? På trods af størrelsen - som er for stor til min smag - ser det nu fedt ud med den skive.

İmage

Sprød klokke og lækker blå skive!  Icon_Up

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#6
Lidt billeder fra Kristian Haagen

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#7
Der er virkelig nogle smukke ure imellem! Men er det bare mig, eller er det vildt mange forskellige modeller? Det minder lidt om en gang hvor jeg besøgte den lille skotske ø, Islay, og aflagde samtlige syv destillierier et besøg. Det med den i særklasse mindste produktion, var også det med de fleste forskellige whiskyer...? Alt var limited edition! Er det lidt søgt, poppet eller mega overskuds-agtigt?
Svar
#8
Jeg må blankt erkende at der nærmest ikke er nogle nyere Panerai der tiltaler mig, så det betyder ikke noget for mig hvad de gør eller ikke gør. Og med hensyn til de mange modeller, mon så ikke det kun er et "problem" for os urtosser. Jeg tror almindelige mennesker der vil have et lækkert ur er fuldstændig ligeglade og derfor er det nok et fornuftigt nok træk rent forretningsmæssigt.
Svar
#9
Det er ikke lige noget for mig, og jeg synes ikke, det passer i Panerais ånd Icon_smil

Nu har jeg siddet og kigget på Panerai, og jeg er igen blevet lidt lun på en Luminor, men jeg kan ikke lige finde den, som jeg virkelig er vild med.
Findes der ikke en Luminor med sandwich-skive, lille sekundviser kl. 09 og stålbagkasse?

Enten så mangler der sandwichskive eller stålbagkasse.


/Mads
Svar
#10
Jeg har tabt tråden med Panerai, de sprøjter så mange modeller ud, ikke midst alle deres limited editions. Icon_head
chronograph og cyclops, og fancy designer dykker klokker der kan gå til hele 30 meter, er simpelhen no go. Icon_evil
Det virker lidt som om de prøver at hoppe på "moden" hvilke virker lidt som et selvmål, da jeg har indtryk af at salget ikke går helt godt.
Panerai designet er fedt, men kom tilbage til det originale toolwach, og drop alt det fancy pjat.
lær af Rolex don't change a winning team.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)