IWC 3521
#1
Exclamation 
Hej IWC nøder  Icon_smil

Jeg faldt tilfældigt over et IWC 3521, syntes trods størrelsen (34x40) at det er super fedt!. Gerald Genta designet fornægter sig heller ikke  Icon_smil

Er lidt tvivl om hvad man må give for sådan et ur - uden BP? Og er også i tvivl om, om det er til at sælge videre hvis man en dag ønsker det? (Er der købere til sådan et ur i dk / internationalt..)

Uret står i fin stand og er lige blevet serviceret  Icon_smil

På forhånd tak for hjælpen  Icon_party

Vh Jesper
Svar
#2
Slet ingen ? Icon_smil
Beklager jeg kan ikke uploade billeder.. Icon_computer
Svar
#3
Det er da et fint gammelt Ingenieur, du har fået kig på. Det er med det berømte JLC cal. 889 værk, som IWC brugte i en priode. Her er nogle facts om uret: http://www.moeb.ch/Ingenieur/12e_OCC.html
Der er købere til sådan et ur, men det er ikke det hurtigst omsættelige. Det opfattes som værende for lille efter dagens mode.
Prisen vil jeg gætte på bør ligge omkring en snes tusinde. Afhænger nok lidt af konfigurationen. Sort skive er mere populær end hvid. Stål mere populær end guld/stål.

Jeg har selv et eksemplar af forgængeren ref. 3551, som jeg tillader mig at vise her.
JK
İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Tusinde tak for svar JK Icon_smil Icon_smil Icon_smil Jeg tjekker linket og kommer retur..

Jeg kan købe uret for ca. 12.000,- - det må vel betegnes som værende billigt? Icon_smil

Super fedt ingeniur du har der Icon_hjerte hvor stort er det ?

Vh Jesper
Svar
#5
Det er samme størrelse, som det du kigger på: 34 mm.
Den pris du nævner, vil jeg kalde meget billig.

Skal Ingenieuren være større er der ref.3227 i 42,5 mm. men den er meget dyrere.
İmage
JK
Svar
#6
Den sidder rigtig godt på dit håndled.. syntes ikke det syner af 34mm Icon_drool

Det var også min umiddelbare vurdering.. det kan vist ikke gå galt at købe det Icon_blink Icon_e_biggrin1

Er personligt mere til de ældre modeller med t skive Icon_flag Icon_drool
Svar
#7
Jeg bruger gerne ure på 34-35 mm. Mit håndled er ca. 19 cm.
Go for it !
JK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)