7 år senere lykkedes det (Oprindelig titel:Jaeger-LeCoultre nyt på vej..)
#21
Ja det er jo mekka for folk som os. Håber bare ikke stormen ødelægger for meget af turen.
Håber mest de har Geophysic 1958 i stål liggende. Hvordan er de mht. til rabatter ? Og kan man købe tax free??


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#22
Me want.......... (den i stål)

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#23
Hej Kim,

Er det så Universal Time i stål eller den anden....True Seconds? Mit gæt er Universal Time, som i mine øjne er den flotteste. Jeg er helt forgabt i den skive - og udsigten fra bagsiden ind i værket er heller ikke helt ringe. Det klæder JLC at have gjort lidt mere ud af indmaden.

Det er vel også på tide, at du får købt et nyt ur...:-)

Claus

Svar
#24
Jep, Universal Time som er vildt lækkert på armen........ opsparingen må i gang Icon_e_wink
Svar
#25
(11-10-2015, 05:40 AM)KimT Skrev: Jep, Universal Time som er vildt lækkert på armen........ opsparingen må i gang Icon_e_wink

Oh yes - det lyder som en plan. Hvad er listeprisen i DK? Herovre er den USD 15,000 plus knap 9% i tax....også en slags penge.

Claus

Svar
#26
Jeg ved ikke hvad det koster i DK, billedet er taget i London i går ;-)
Svar
#27
(11-10-2015, 11:13 PM)KimT Skrev: Jeg ved ikke hvad det koster i DK, billedet er taget i London i går ;-)

OK - det giver også lidt mere mening. Lignede ikke umiddelbart en dansk JLC forhandler med den montre og det hele.

Var du i JLC Boutiquen eller et andet sted? Hvis du var hos JLC, havde de så andet guf på hylderne?

Claus

Svar
#28
Uha, jeg var alle vegne og det var fantastisk. Et imponerende udvalg på alle hylder, omend priserne på brugte ure i Burlington Arcade m.v. var helt tosset.
Svar
#29
(11-10-2015, 11:13 PM)KimT Skrev: Jeg ved ikke hvad det koster i DK, billedet er taget i London i går ;-)

Jeg var forbi Ole Matiesen i dag, de har både true second og universal time på lager i stål (og vist også i guld men dem så jeg ikke på). Listeprisen i DK er ca 65 t.kr. for true second og, om jeg hsuker ret, ca. 130 t.kr. for universal time.

Jeg må sige at de er superfede IRL, de gør sig meget bedre end på billeder, og effekten med sekundviseren er superfed, en must-have gadget ud fra devisen "hvorfor det?, fordi de kan"
Mvh
Morten
Svar
#30
(15-10-2015, 08:51 PM)116520 Skrev:
(11-10-2015, 11:13 PM)KimT Skrev: Jeg ved ikke hvad det koster i DK, billedet er taget i London i går ;-)

Jeg var forbi Ole Matiesen i dag, de har både true second og universal time på lager i stål (og vist også i guld men dem så jeg ikke på). Listeprisen i DK er ca 65 t.kr. for true second og, om jeg hsuker ret, ca. 130 t.kr. for universal time.

Jeg må sige at de er superfede IRL, de gør sig meget bedre end på billeder, og effekten med sekundviseren er superfed, en must-have gadget ud fra devisen "hvorfor det?, fordi de kan"

Hej Morten,

Spændnde at høre - kan godt lide 'fordi vi kan'-tilgangen. Du var jo lidt hot på at se 'forlængelsen' af Geophysic serien så vidt jeg husker.  Altid farligt at se med fingrene. 

Tak også for prisindikationerne - så er urene faktisk dyrere herovre inkl. sales tax. 

Claus

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)