Panerai 352
#21
Jeg samler lige op på billederne af uret - nogle (men ikke alle) har jeg vist i "dagens ur" tråd, men jeg vil også gerne samle dem her, så man evt. kan bruge denne tråd som en reference-billedtråd, hvis nogen er interesseret i en PAM 352 Icon_smil


İmage

İmage

İmage


Dette her var egentlig et fejlskud, idet jeg havde glemt at justere lukkerhastigheden efter at have skiftet lokation - de øvrige billeder taget med korrekt lukkerhastighed blev ikke gode, idet de var uskarpe, men efter at have leget lidt med "fejlskuddet", kom der dette ud af det .......... synes selv, at den er ganske god og bringer guldviserne helt frem i forgrunden (bogstaveligt talt) Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#22
Det er sgu nogle fede billeder - jeg får helt lyst til at prøve et PAM Icon_Up Er viserne rent faktisk lavet i guld, eller er de "blot" guldbelagt?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#23
(16-08-2015, 12:26 PM)BadHamster Skrev: Er viserne rent faktisk lavet i guld, eller er de "blot" guldbelagt?


Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål - jeg har ikke kunnet finde noget om det på nettet, så derfor har jeg skrevet til "Panerai Concierge" med spørgsmålet.

Så snart jeg får svar, vender jeg tilbage herinde.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg dog blot, at de er guldbelagte  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#24
Super fede billeder Peter og uret i sig selv er kanon flot .

Ps. Må jeg arve din sorte kop :-)
Svar
#25
Bare lækkert Peter...det hele!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#26
(16-08-2015, 02:42 PM)D.Sandberg Skrev: Ps. Må jeg arve din sorte kop :-)


Vi kan jo bytte med et ur !??  Icon_blink Icon_lol Icon_lol
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#27
Deal. Jeg har et Zeppelin med automatisk værk, fake crokorem og en meget flot udført kasse. Det kan vi godt bytte med :-)
Svar
#28
(16-08-2015, 04:44 PM)D.Sandberg Skrev: Deal. Jeg har et Zeppelin med automatisk værk, fake crokorem og en meget flot udført kasse. Det kan vi godt bytte med :-)


Ha ha ha ............ det er jo ikke et ur !  Icon_lol

Men hvis jeg får en tur mere derned, så skal huske at købe et med hjem til dig ........... deal !?  Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#29
Deal!
Svar
#30
(16-08-2015, 12:26 PM)BadHamster Skrev: Det er sgu nogle fede billeder - jeg får helt lyst til at prøve et PAM Icon_Up Er viserne rent faktisk lavet i guld, eller er de "blot" guldbelagt?


Jeg kunne ikke finde information på nettet om hvilket metal viserne er lavet af, så jeg skrev til "la concierge" på Panerai.com og spurgte. Har lige fået et høfligt og venligt svar tilbage på en mail i dag og kan fortælle, at viserne IKKE er lavet af guld ! 

De er lavet af gyldent messing (brass)  Icon_smil

Så ikke alt der glimter er guld ..................  Icon_lol Icon_lol
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)