I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
#1
I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
Svar
#2
Endnu en god handel i hus med Bjarne !
Ikke første gang og helt sikkert ikke sidste Icon_e_biggrin

Mit første radiomir and i like it alooooot!
Svar
#3
Og jeg forstår dig Søren, også en af mine personlige favoriter fra Panerai

Håber du og uret får mange sjove timer sammen Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#4
Endnu en fin handel med Bjarne. Mine 2 ure er nu begge købt hos Bjarne, det siger vel alt......

Tak for handlen, Bjarne.....
Svar
#5
Selv tak Claus, også tak for handlen herfra, hygeligt at handle med dig som altid.

Og et imponerende markedsførings stunt du fik lavet på forum sites med din lille konkurrence, aldrig har jeg set en konkurrence her på vintageure med så stor interesse Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#6
Så fik Bjarne og jeg endelig handlet ur Icon_e_biggrin En Breitling Chrono Avenger med blå skive røg min vej, og jeg er super tilfreds med uret ! Bjarne er en detaljens mand, hvorfor han havde tænkt på overlevring, justering af lænke (hos Peter - tak, Peter Icon_e_wink ) samt en hyggelig snak (hvor både Peter og Claus T var med Icon_mrgreen ). Tak for uret, Bjarne, og tak for din omtanke og din rare facon Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#7
Selv tak Joepete

Det var hyggeligt at løbe på dig, så også tak for handlen herfra.

Jeg vil dog ikke kunne love at jeg også har Claus og Peter med næste gang vi skal handle Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#8
Hej

Det er efterhånden tit at vi mødes en 3 til 4 urfolk i butikken, nogen for en handel, nogen for at aflevere et ur til reparation, og ellers for at hyggesnakke, hvilket jeg sætter stor pris på, men som i ved er i jo altid velkommen hos mig i butikken. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#9
For 2. gang har jeg nu fået mig et nyt ur, og begge gange er de købt af Bjarne.

Begge gange har alt forløbet 100% perfekt.
Kan absolut anbefale Bjarne.

Desuden er han en super flink og hyggelig gut!

Mvh. Christian.
Svar
#10
Tak for de pæne ord Christian

Og også tak for handlen herfra, det var hyggeligt at løbe på dig og din kone + junior, jeg håber i havde en hyggelig tur i Horsens og fik en god tur hjem.

Glæder mig at du kan lide ure, men den er faktisk også ret lækker.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)