Svar: 170
Tråde: 71
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej alle
Får i henvendelser vedr køb af ure fra en svensker ved navn Jan Pettersson fra en by som hedder Kista (lidt uden for Stokholm), så lad være at hoppe på, at han vil købe.
Han er utroligt flink, men han overholder INGEN aftaler. Jeg må indrømme at jeg er hoppet på limpinden to gange - øv.
Sidst fik han mig til at skaffe et helt specielt ur, men da jeg så har fundet og indkøbt... Ja så ophører al kontakt, både på mail og telefon.
Hilsen
Jan Kirk
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Jan Kirk Skrev:Hej alle
Får i henvendelser vedr køb af ure fra en svensker ved navn Jan Pettersson fra en by som hedder Kista (lidt uden for Stokholm), så lad være at hoppe på, at han vil købe.
Han er utroligt flink, men han overholder INGEN aftaler. Jeg må indrømme at jeg er hoppet på limpinden to gange - øv.
Sidst fik han mig til at skaffe et helt specielt ur, men da jeg så har fundet og indkøbt... Ja så ophører al kontakt, både på mail og telefon.
Hilsen
Jan Kirk
Hvilken mail skriver han fra?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 170
Tråde: 71
GTwatch Skrev:Jan Kirk Skrev:Hej alle
Hilsen
Jan Kirk
Hvilken mail skriver han fra?
Hej GT
Jeg synes ikke der er nogen grund til at publicere hans mail på nettet, men du kan bare skrive til mig, hvis du vil have flere data.
Hilsen
Jan
•
Svar: 106
Tråde: 3
Jeg må give Jan ret,jeg havde en aftale med Jan Pettersson idag,og ringede så derfor til ham igår,for at få bekræftet aftalen,men så
isteddet for at han skulle købe et ur af mig,så skulle jeg tage en Daytona
i guld i bytte,hvilket aldrig havde været på tale.
Så som sagen står,må Jan Pettersson være under: BAD GUY.
God dag til jer derude.
Bo Hansen(kongen)
•