Vore 'nye' IWC
#21
Ja, du ligger hårdt ud Icon_e_wink
Men to r.. fede ure, du har fået hentet hjem på kort tid.

Hvis vi ikke iregner den "gamle" 3536, så er dette min ynglings Aquatimer.
JEG kan meget bedre lide din, ifht. den helt nye model.

Et stort tillykke med det.
Fortsætter du i dette tempo, skulle du have købt en større kasse nede hos Claus Icon_e_wink
Svar
#22
Amehlbye Skrev:Jeg har i mange år - gerne ville have et IWC ur - var faktisk det første mærke jeg blev forelsket i - mange ting skete, men blev altså ikke IWC som var det mærke jeg købte først - men kærligheden var aldrig forsvundet. Jeg var så heldig at få fat i nedenstående fra Ole herinde fra - og må sige - IWC er fantatisk kvalitet, detaljerne og finnish er sindsyg god - bare drejekransen - gennemført -

Jeg er lykkelig for endelig at have fået et IWC ur og synes det er en super entry model/level og vil gerne sige tak til jer, som kom med input - I ved hvem I er .

İmage
Congratulations on buying a real watch Icon_Up Icon_Up

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#23
Tillykke Anders!
Det er et af de smukkeste IWC divers du har reddet dig der! Den interne lünette giver et meget grafisk rent og distinkt udtryk! Ingen tvivl om at 3536 og Ocean 2000 er ikoner, men denne er mere end godt med. De nye IWC divers kammer over i deres forsøg på at være diver-agtige, dit ur er laid back og kontrolleret i sit udtryk - klassisk IWC DNA Icon_Up

Kassens sidebillede er også superflot! Skivens grafik er så stærk at den har IWC valgt at benytte i mange af de følgende ure de lavede.

Mvh
Michael
İmage
Svar
#24
Flot ur Anders. Tillykke med det Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#25
Der er et på TZ-UK til 1.750£ incl. velcro og gummirem lige nu.....
Svar
#26
Claus Tukjær Skrev:Der er et på TZ-UK til 1.750£ incl. velcro og gummirem lige nu.....

Der kan man tale om meget ur for pengene hvis det er pænt og i orden   Icon_Up

og tillykke med dit eksemplar Anders  Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#27
tak tak - er super glad for det   Icon_Up

nu skal jeg nok lige nyde de nye ure lidt, inden jeg køber mere  Icon_sign
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#28
Jeg vil da gerne bidrage med at holde tråden i live :-)

Efter at have sparet op i et par år og solgt et par andre ure, kunne jeg i onsdags hente min nye Aquatimer 2000 hos en urmager i London.

Som det ses er jeg mest til den nye 3568 og jeg måtte undtagelsesvis købe helt nyt, fordi jeg ville have 3568-08 der har den opgraderede lænke med det fræste foldespænde.

Billederne er et par hurtige wristshots jeg tog med telefonen mens jeg ventede på at datteren skulle komme fra gynmastik. Jeg er glad for at jeg købte gummiremmen med - den er rigtig lækker og jeg kan mærke at jeg kommer til at bruge den en del.

Aquatimeren er sammen med Ingenieur'en altså nu blevet til en IWC samling :-)

/Jens

İmage

İmage
Svar
#29
Velkommen til  Icon_e_wink
virkelig et lækkert sæt af IWCere du har landet   Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#30
Jenslh Skrev:Jeg vil da gerne bidrage med at holde tråden i live :-)

Efter at have sparet op i et par år og solgt et par andre ure, kunne jeg i onsdags hente min nye Aquatimer 2000 hos en urmager i London.

Som det ses er jeg mest til den nye 3568 og jeg måtte undtagelsesvis købe helt nyt, fordi jeg ville have 3568-08 der har den opgraderede lænke med det fræste foldespænde.

Billederne er et par hurtige wristshots jeg tog med telefonen mens jeg ventede på at datteren skulle komme fra gynmastik. Jeg er glad for at jeg købte gummiremmen med - den er rigtig lækker og jeg kan mærke at jeg kommer til at bruge den en del.

Aquatimeren er sammen med Ingenieur'en altså nu blevet til en IWC samling :-)

/Jens

İmage

İmage

Stort tillykke, Jens!!

Selvom jeg taler så varmt for IWC fra 80'erne og 90'erne og jeg ikke er meget for IWS's nye bling bling stil, så laver de aktuelt mange 'fede' modeller. Jeg ejer jo selv en ny model med Yacht Club'en.

Jeg syntes det er et imponerende ur du har erhvervet dig og det kunne være spændende hvis du tog nogle flere billeder, close-up's også gerne af foldespændet og bagsiden af kassen, så vi kunne lære modellen bedre at kende Icon_e_biggrin1

Endnu engang tillykke og hvor det bare varmer at se flere interessere sig for IWC, det er sku' også et fedt mærke! Icon_Up

Mvh
Michael
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)