Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Har man lyst til at starte op, så gør det. Jeg har ikke fortrudt et sekund

Stor respekt til dem der gør det. Jeg startede op før Timetowatch, Chrono.dk, Topwatch og hvad de ellers hedder. Der er vel kun Mywatch og Dreamwatch der har kørt længere. Jeg har på intet tidspunkt mærket nogen form for konkurrence, og har snart solgt 900 ure. Det gælder blot om at finde sit segment i markedet og klø på. En fed vintage shop kunne være en ide.
•
Svar: 18
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Spændende diskussion.
Måske lidt en sidebemærkning, men jeg mener også at rammerne (fx. en pænt opsat hjemmeside) mv. kan være medvirkende til at skabe en form for "troværdighed" omkring sælger. Hertil kommer naturligvis at køber kan føle sig mere tryg ved handel med en faktisk sælger/butik, fremfor en privatperson. Hvorvidt dette retfærdiggør berettigelsen for en urhandler ved jeg ikke. ... det jeg prøver at komme frem til er, at hvis man gerne vil shoppe lidt ure kan det måske være en fordel at agere som prof., fremfor privat sælger...
Hvis man har et ønske om at komme igang med noget handel mener jeg at troværdighed og synlig seriøsitet er vigtige parametre - dette er ihvertfald gældende når jeg kigger på ure/sælgere.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Du har ret. Troværdighed er en stor del af forretningen.
•
Svar: 36
Tråde: 28
Modtaget Likes: 154 i 50 svar
Givet Likes: 1
CT-Watches.dk Skrev:Du har ret. Troværdighed er en stor del af forretningen.
Troværdighed og service - ikke for det skal blive en gang rygklapperi, men vil godt fremhæve at du (CT-watches) scorer højt i disse katagorier!
Kamstrup
•