Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
T.Hansen Skrev:God stil Mads og fin afslutning på en kedelig sag 
Tilslutter mig koret og giver Mads Gjødesen Thumbs Up for fin konduite
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Ja fint Mads tog uret retur, men er det pågældende ur så tilbage i 'butikken' eller hur!
Nu har der vist ikke været postet bill af uret, men det kunne da være interessant at se hvor skævt den lynette var monteret!
Jeg troede at hvis jeg købte et Rolex hos en AD'er i ex. Grækenland, så ville World wide garantien dække uanset hvor i verden jeg befinder mig!! Som jeg læser her så er det op til den enkelte Rolex forhandler i DK at vurderer fra sag til sag, om de evt. dækker ved en garanti sag!
Er det virkeligt korrekt og lovligt her i EU, for hvis så er den garanti da intet værd!!
Er der nogen her som er inde i de sager og evt. kunne uddybe det lidt?
Vh Anders
•
Svar: 32
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Steffen Mortensen Skrev:Blot lige for at aflive et par påstande i denne tråd.
Rolex stiller ikke noget krav, og har aldrig gjort, om et årligt købsminimum !
Mht. garanti, er det i urbranchen ikke som i eks.v. i bilbranchen.
Vi har ingen forpligtelse overfor ure som vi ikke selv har solgt !
Vi skal som forhandler af et mærke,være kunden behjælpelig med kontakt til agent/grossist/fabrik.
Men til enhver tid for kundens egen regning !
Ergo, garantien følger den forhandler der har leveret uret.
mvh
Steffen Mortensen
Rolex adér
Jeg tillader mig lige at flytte et svar fra en anden tråd, ifald nogen ikke har set dette !
mvh
Steffen
•
I mine øjne er Rolex "worldwide" garanti ikke 5 potter pis værd, hvis ikke man rent faktisk kan indlevere et ur som fortsat er under fabriksgaranti, et hvilket som helst sted i verden og få det fikset - Uden det koster en krone. Hvis man er nødsaget til at skulle indlevere uret til den AD hvor uret er købt så er det ikke nogen worldwide garanti, men en lokal garanti....
Min tro og kærlighed til Rolex har lige lidt et hårdt slag....Jeg syntes personligt det er at vildlede kunderne.
•