Svar: 12
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej med jer,
Nogen af jer som skal til eftersyn hos Bruun Rasmussen?
Kan ikke nå derind, andet end til selve auktionen.
Er meget interesseret i Audemars Picquet Rubber Clad. Er der nogen af jer som har set uret og ved om standen er fin?
[url]"http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?pg=4&iid=300719653&cid=37659&mode=detail" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do ... ode=detail[/url]
Håber en af jer, kan hjælpe - tak
•
Enten snyder de køberen eller også snyder de sælgeren.
Hallo det er en auktion.
•
Svar: 110
Tråde: 12
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
En relativ lav vurdering lokker altid kunder til. Så skal man jo lige huske salæret på 30%. Lad os nu se, hvad hammerslaget bliver
JK
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jeg undrer mig om BR´s vurderinger og auktionsopskrivninger...
Kristian Haagen er - så vidt jeg ved - stadigvæk deres vurderingsmand men opskrivninger er elendige og bestemt ikke skrevet af ham: Der nævnes næsten aldrig hvorvidt uret kommer med boks & papirer + evt. andet. Urets alder er næsten aldrig nævnt... etc etc.
Rent faktisk... Lauritz.com har - i store træk - meget bedre beskrivninger end BR (specielt hvis de skulle lære deres personale hvad betyder "integreret lænke" og et par andre afgørende ABC-ting om urvurdering & opskrivning

)
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
Beskrivelsen er som jeg kan se ok. Det rigtigt at der ikke stå noget om standen på det. Men der stå jo hvad for nogel ting der medfølger med uret
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Nu kan man jo bede om en konditionsrapport.
JK
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Efter at have kigget på deres ure, vil jeg trække mig lidt.
Rigtigt nok - i dag er der tilføjet med kursiv, under beskrivelsen, hvad der medfølger af B&P mm.
Kun nogle få måneder siden var det ikke med. Jeg har automatisk søgeagent hos dem men sletter resultaterne som regel med det samme pga. at priserne hos BR bliver - som regel - gakket høje.
Og endnu bedre hvis man kan i dag bestille en tilstandsrapport - deres astronomiske køber- og sælgersalær kan sagtens finansiere dem
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 12
Tråde: 4
Tak for svar - er der nogen af jer, som kommer forbi og ser det inden auktionen, så hører jeg gerne fra jer..
•