Watch spotting
Mads Christensen plejer da at have et rolex på hver arm, Castro har altså to på samme arm - måske skulle man bare droppe boksen og have alle sine ure på samtidig.
Svar
Daniel Skrev:Måske skulle man bare droppe boksen og have alle sine ure på samtidig.

I så fald er jeg glad for ikke at have 2x47mm Panerai, som skulle på armen på samme tid Icon_e_wink
Svar
Jeg tænkte at vi mangler en generel tråd hvori man kan poste når man ser ure i film, tv eller andre medier
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Jeg lægger ud med følgende observation:

Jeg havde, sammen med den kønnere halvdel, forvildet mit i biografen her til aften og se Fifty shades of Grey. Filmen var ikke så ringe som jeg havde forestillet mig og der gik ca 3 minutter før jeg var helt opslugt!!

Her får man nemlig lige et blik ned i hovedpersonens skuffe fyldt med Omegaure... Generelt er der MASSER af ure i filmen (primært Omega) og fede Audier (selvom jeg foretrækker biler med en propel i stævnen)

PT har jeg kun kunnet finde dette screen shot:
İmage
--

Svar
Jeg har ikke set Fifty shades of grey men hørt en del, det var da hvis ikke ure der var hovedtemaet eller Icon_mrgreen
Svar
hehe nej. Men helt alvorligt den er en tur med indre mission i sammenligning med Nymph()maniac Icon_e_wink
--

Svar
Apollo 13 er en film jeg skal se ASAP når jeg modtager Speedy Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage
--

Svar
Når nu vi er ved ur-ikonerne:

I Armageddon slår Bruce Willis ud med en Navitimer på armen, da han præsenteres første gang i filmen Icon_cool Det må da kaldes noget af en entré Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
[url]"http://stylefrizz.com/201302/jason-stathams-parker-watch-richard-mille-rm-011-silicon-nitride/">http://stylefrizz.com/201302/jason-stat ... n-nitride/[/url]

Jason Statham har et RM på i filmen Parker, som blev vist forleden i TV og i øvrigt er en værre gang ramaschang! Icon_mrgreen

mvh jens
Svar
Et billede af Kokken Thomas Castbergs ure fra hans Instagram. God smag i ure efter min mening Icon_e_smile

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)