Marina militaire = Daily beater?
Hej...

Jeg synes jeg trænger til en ny Daily beater og så er tankerne gledet hen på et marina militaire kobber og meget gerne i grøn Icon_love

Det virker som et utroligt robust ur, der kun bliver kønnere med lidt knubs. Er det forkert?

Er der nogen der ved om/hvor det kan erhverves til en fornuftig pris?

Mvh
Dennis
Svar
Jeg er sikkert lysslukker men Marina Militaire ure er nogle Panerai-kopier... Hvis du kigger f. eks. på den svenske urforum TimeToTalk, er det forbudt at handle med dem på lige fod med alle andre kopier: http://www.timetotalk.se/kop-salj/?sid=0...28218e6396
Jeg er ikke pro forbud, slet ikke. Hvis nogen har lyst til at gå med kopier, skal folk IMHO have lov til at gøre nar af sig selv - uden at "tanterne" kommer med løftede pegefingrer. Som det sker her altid...
(Man skal ligeledes have lov til at spraymale navnet "Porsche" på bagenden af sin 25 år gammel VW Golf Icon_e_wink )

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det er da et godt bud som beater. Tænker du ikke mener kobber, men bronze? Og ja det vil blive grønt med tiden.

Tror bare du skal søge på: Marina Militare Bronze og du vil få steder det kan købes. Alternativt kan du holde øje med ebay. Ved også der har været nogen som har solgt på den blå avis, måske de kan skaffe et i bronze.

Alternativt kan du se på lidt af de små mærker, som alle næsten har lavet bronze ure.

Held og lykke med din søgen. Og husk der kan være stor forskel i kvalitet på MM urene.

Venligst
Svar
Hej
De kan købes i næsten alle ur butikker i Italien.
Og det er et land der normalt giver kæmpe bøder for kopi produkter, så den regnes ikke for at være et kopiprodukt.
Men ja der er ikke meget tvivl om hvor de henter ideer Icon_smil
Svar
Ouh, kæmpe fejl....

Montres militaire!!!!

Beklager
Svar
Chrono.dk forhandler det 16200kr
Svar
Har set det på chrono, men det skal være grønt.

Havde håbet at nogen havde en bedre/brugt/billigere udgave liggende Icon_e_wink
Svar
TioMalo Skrev:Jeg er sikkert lysslukker men Marina Militaire ure er nogle Panerai-kopier... Hvis du kigger f. eks. på den svenske urforum TimeToTalk, er det forbudt at handle med dem på lige fod med alle andre kopier: http://www.timetotalk.se/kop-salj/?sid=0...28218e6396
Jeg er ikke pro forbud, slet ikke. Hvis nogen har lyst til at gå med kopier, skal folk IMHO have lov til at gøre nar af sig selv - uden at "tanterne" kommer med løftede pegefingrer. Som det sker her altid...
(Man skal ligeledes have lov til at spraymale navnet "Porsche" på bagenden af sin 25 år gammel VW Golf Icon_e_wink )

Vh. John

Ha ha, det var desværre en fejl, det var et montres militaire.

Jeg har flere gange prøvet et marina militaire, på diverse ferier. Men det føles ikke helt rigtigt Icon_e_confused
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)