09-02-2015, 07:38 PM
Jeg ryger også i et par sip sip før jeg tæsker mine fødder med er par Ecco
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Vis de sidste par sko du har købt tråd!
|
09-02-2015, 07:38 PM
Jeg ryger også i et par sip sip før jeg tæsker mine fødder med er par Ecco
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
10-02-2015, 09:50 AM
TioMalo Skrev:Jeg giver ret til alle Lloyd-fans her ! Sådan nogen bruger jeg på arbejde - de er rigtig gode, og længe formelle nok til min arbejdsplads. Jeg hader at have for varme fødder, og de er dejlig tynde. Men udendørs om vinteren i dk?
10-02-2015, 02:51 PM
Ja da. Rågummi sålen isolerer godt og normalt bruger jeg bil - i hvert fald ingen milelange traveture, specielt ikke om vinteren.
(Mine forfædre begik en frygtelig fejl ved at flytte mod nord fra middelhavskysten !!) Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
13-03-2015, 07:06 PM
22-05-2015, 09:25 PM
Så er der landet nye Onitsuka Tiger sko i ruskind på Fyn De bliver gode til jeans og blå/hvid melleret Eton skjorte Skoene ankom på to dage fra Size i UK
De venligste hilsner, John
26-05-2015, 07:56 PM
28-06-2015, 05:12 PM
Nogen der var så heldige at få fingrene i et par yeezy boost?
28-06-2015, 05:14 PM
Mvh Kim
28-06-2015, 06:21 PM
(28-06-2015, 05:12 PM)omegafan Skrev: Nogen der var så heldige at få fingrene i et par yeezy boost? Ja heldig skal man være eller kende de rigtige. Jeg kunne nemt have fået et par og havde også lagt en lille bestilling det rigtige sted. Men men, så var jeg inde i byen og så et gut komme gående i et par Yeezy 750. Han troede han ejede hele verden og tænk unge mennesker var så flippet over at møde en i et sådanne par, at de tog billeder af gutten inkl. sko. Det fik mig til at droppe mine 350'er, for hold op hvor ødelægger det sko gamet, at man opbygger så meget hype omkring et par sko. Man kan her rose WoodWood, samt Norse (Som dog sidst lavede et en lodtrækning, hvor de fleste af deres 750'er gik til kendte samlere) for at lade unge ligge i kø flere dage. Storm valgte efter at unge var begyndt at smide sig i kø ved butikken, at lave en lodtrækning - håber de gav dem som allerede lå i køen et par. Lodtrækning ødelægger det hele og der gåes meget stille med dørene når de er udtrukket. Og ja hvis i spørger mig, er de fleste gået til udvalgte i lodtrækningen, hvor man så også sikrer at en del tilfældige får et par, bare for den gode omtale. Talte med en i går. Han havde fået 3 par i KBH. Ville dog ikke fortælle hvordan. Så for mig som efterhånden har en samling på et par hundrede udvalgte limiterede sneakers, er pusten langsomt ved at gå af ballonen. Disse ligegyldige sko ødelægger det hele og de fleste flippes til overpris. 350'erne ligger på omkring 6.000 - 7.000 kr. - med retail på 1.600 kr. Faktisk er det ufatteligt at mange par gives væk under bordet, for senere at blive solgt til overpris. Det er nemlig de færreste som går i disse sko. Så nej havde et par, men lod dem gå til en som sikkert havde behov for at tjene lidt penge på dem :-)
28-06-2015, 07:16 PM
Jeg synes det er skræmmende at jeg ikke kender eller nogensinde har hørt om de sko i snakker om.
Mvh Kim
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|