Prisstigninger på schweiziske ure
MikkelBA Skrev:Er der nogle, som har hørt om Panerai har meldt noget ud?
Jeg har hørt og læst mange rygter og konkrete udmeldinger fra de forskellige fabrikanter, men ikke noget om/fra Panerai endnu?
Svar
KimT Skrev:
MikkelBA Skrev:Er der nogle, som har hørt om Panerai har meldt noget ud?
Jeg har hørt og læst mange rygter og konkrete udmeldinger fra de forskellige fabrikanter, men ikke noget om/fra Panerai endnu?
Jeg var hos Klarlund i dag, hvor jeg fik sat et Panerai til side, mens jeg tænker til mandag. De er steget med 7%. Icon_e_sad
Svar
All right. Tak for svar Icon_razz De har fulgt trenden meget godt så.

Hvad har du fået sat til side? Spring på Icon_e_biggrin1
Svar
De ringede til mig i går aftes at de havde fået et 512 hjem. Tog derind i dag med tanken at det nok ikke skulle være, men nysgerrigheden var alligevel for stor. Efter at have prøvet det var det ikke til at få af armen, så dankortet kom frem. Desværre, havde de ikke papirerne og kassen i butikken, så vi blev enige om at jeg henter det mandag. Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl. Står til 50.250,- hos Klarlund efter prisstigningen forrige mandag. Kan findes nyt til 37.000,- på Chrono24. Derudover ved jeg ikke om jeg skal have et nyt ur lige nu. Var lidt en impuls. Icon_flov Icon_e_confused
Svar
pdj Skrev:De ringede til mig i går aftes at de havde fået et 512 hjem. Tog derind i dag med tanken at det nok ikke skulle være, men nysgerrigheden var alligevel for stor. Efter at have prøvet det var det ikke til at få af armen, så dankortet kom frem. Desværre, havde de ikke papirerne og kassen i butikken, så vi blev enige om at jeg henter det mandag. Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl. Står til 50.250,- hos Klarlund efter prisstigningen forrige mandag. Kan findes nyt til 37.000,- på Chrono24. Derudover ved jeg ikke om jeg skal have et nyt ur lige nu. Var lidt en impuls. Icon_flov Icon_e_confused
Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remme Icon_e_wink

Blot til inspiration, så lad dig ikke friste 8-)8-)
İmage
İmage
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Av av, impulskøb plejer dog at være de sjoveste Icon_e_wink Du skal helt sikkert nok blive glad for det!
Svar
T.Hansen Skrev:Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remme Icon_e_wink

Det er jo ondt det der! Icon_e_surprised Icon_clap
Svar
Jeg er rigtig vild med den 512'er. Icon_drool
Svar
pdj Skrev:
T.Hansen Skrev:Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remme Icon_e_wink

Det er jo ondt det der! Icon_e_surprised Icon_clap
Haha sorry kunne Ikke dy mig Icon_e_wink;)
Svar
D.Sandberg Skrev:Jeg er rigtig vild med den 512'er. Icon_drool
Det er nu også rigtig lækkert, og sidder super godt på håndleddet.

Jeg har altid været mest til radiomir (tidligere bøjle version), men den nye kasse nu er faldet rigtig heldigt ud IMO.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)