Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Svar: 173
Tråde: 18
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg er uenig i at 6% er "billigt sluppet" og "meget rimeligt" med et i forvejen skyhøjt prisniveau - og i en finanskrisetid hvor meningmand knokler for salt til ægget uden lønstigning i nærheden af 6%.
Jeg er også uenig i det er rimeligt at tage køber som gidsel af kyniske swiss bankfolk. Fair nok hvis I synes Rolex er "rimelige & nænsomt hensynsfulde" selvom jeg får opkastningsimpulser.
Den gode nyhed er at vi hver især bestemmer om Rolex har en fantastisk +6% pris eller ej som vi glædeligt betaler fra vores egen pengepung.
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Jeg er uenig i at 6% er "billigt sluppet" og "meget rimeligt" med et i forvejen skyhøjt prisniveau - og i en finanskrisetid hvor meningmand knokler for salt til ægget uden lønstigning i nærheden af 6%.
Jeg er også uenig i det er rimeligt at tage køber som gidsel af kyniske swiss bankfolk. Fair nok hvis I synes Rolex er "rimelige & nænsomt hensynsfulde" selvom jeg får opkastningsimpulser.
Den gode nyhed er at vi hver især bestemmer om Rolex har en fantastisk +6% pris eller ej som vi glædeligt betaler fra vores egen pengepung.
Bedre kan det vist ikke siges. - IMHO, naturligvis.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
En prisstigning på 6% i EU efter en kursstigning på CHF på over 15% betyder faktisk, at Rolex har sat prisen ned på deres ure målt i CHF.
JK
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
For mig er alle stigninger dårligt nyt, da min løn desværre ikke stiger tilsvarende :-( Når det så er sagt, så havde jeg nok forventet at det ville være en større stigning vi ville få at se.
•
Svar: 46
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg er ret godt tilfreds med at jeg lige nåede at lande et 114060 inden de steg. Nu skal det dælme skydes af, så jeg kan få den nye Seadweller - men vent, den må jo så også være steget :-(
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Jack Cassidy Skrev:Jeg er uenig i at 6% er "billigt sluppet" og "meget rimeligt" med et i forvejen skyhøjt prisniveau - og i en finanskrisetid hvor meningmand knokler for salt til ægget uden lønstigning i nærheden af 6%.
Rolex er vel heller ikke produceret med det for øje, at "menigmand" skal købe produktet.
Jeg havde faktisk forventet en stigning på mere end 6 pct efter at have læst på diverse sites, herunder indeværende.
•