iPhone 6 cover
Hvad cover har i til jeres iPhone og hvorfor?
Vh Jesper
Svar
Org læder af Apple.

Fordi det er det bedste og spiller 100%

Jeg prøvede først 3-4 uoriginale..
Mvh Kim 
Svar
Spigen Neo Hybrid metal

[url]"http://www.technologytell.com/apple/143439/iphone-6-case-review-spigen-neo-hybrid-metal-case/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.technologytell.com/apple/143 ... etal-case/[/url]

Fordi jeg er håndværker, og dette cover holder til meget, uden at min iPhone ligner en tank.
Det er nemt at montere, og det sidder godt på mobilen, er godt at holde på (også med våde fingre) og knapperne fungerer perfekt.

Kamstrup
Svar
Original i sort læder fra Apple til iPhone 6 Plus.
Svar
Da jeg havde en iPhone 6, havde jeg ikke cover på den. Det samme gælder for alle de telefoner, jeg har haft, da jeg mener, at det er ærgerligt at "gemme" et smukt og gennemarbejdet design bag et cover. Jeg vil til enhver tid vælge ikke at bruge et originalt eller generisk cover, da jeg af samme grund heller ikke "pakker" mine ure ind for at beskytte dem, når de er i brug. Jeg vil til enhver tid foretrække at nyde designet, når jeg hiver telefonen frem.

Men jeg har forståelse for, at nogle vælger at gøre det sikkerhedsmæssige hensyn grundet hårde arbejdsforhold/opgaver.
Svar
PURO ultra tyndt lækkert cover i en perfekt blanding af hård heden af plasticen, således at den beskytter hjørnerne på fronten og har et rigtig godt grip. Pris 149kr.
Prøvede først to forskellige uorginale, Krusell Frost og jeg husker ikke det andet... skrammel. Så købte jeg det originale læder cover i brun, det ødelægger fuldstændig det jeg har betalt en del for, nemlig designet og den blev til en klump. Samtidig begyndte den tynde tynde læder belægning, som det jo egentlig bare er, at forsvinde i hjørnerne og plasticen indenunder kom frem.

Næ, denne PURO, det funger.
/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
CL Skrev:Da jeg havde en iPhone 6, havde jeg ikke cover på den. Det samme gælder for alle de telefoner, jeg har haft, da jeg mener, at det er ærgerligt at "gemme" et smukt og gennemarbejdet design bag et cover. Jeg vil til enhver tid vælge ikke at bruge et originalt eller generisk cover, da jeg af samme grund heller ikke "pakker" mine ure ind for at beskytte dem, når de er i brug. Jeg vil til enhver tid foretrække at nyde designet, når jeg hiver telefonen frem.

Men jeg har forståelse for, at nogle vælger at gøre det sikkerhedsmæssige hensyn grundet hårde arbejdsforhold/opgaver.

Kunne ikke sige det bedre selv Icon_+1 Icon_e_wink
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Allan: Du må have været hård hed din telefon/dit cover. Jeg fik 6 plus straks, da den kunne købes, og den har haft originalt lædercover på hele tiden, og det står stadig som nyt.

En af årsagerne, til at jeg bruger cover, er, at telefonen er relativt glat, så jeg er bange for at tabe den. Særlige når jeg taler i telefon, mens jeg har handsker på...
Svar
Sociologen Skrev:Allan: Du må have været hård hed din telefon/dit cover. Jeg fik 6 plus straks, da den kunne købes, og den har haft originalt lædercover på hele tiden, og det står stadig som nyt.

På ingen måde. Den er i min lomme det meste af dagen og ligger på en reol når jeg er hjemme. Jeg har haft flere iphones som jeg har solgt når jeg fik ny, og de har alle været uden brugsspor, med undtagelse af små hairlines på skærmen. Så,nej jeg er ikke hård ved den eller coveret.
Måske det sorte lædercover skjuler slid på hjørnerne bedre, da plasticen er sort inde bag.

Ligesom dig er den eneste årsag til at jeg har cover på, et bedre grip. Og det har det PURO cover jeg har, uden samtidig at ødelægge designet.
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Jeg køber kun billige covers, og skifter dem så hyppigt ud, også for at ændre lidt på udseendet. Lidt ligesom at skifte rem på uret.

Køber altid på dx.com, der er meget Crap men også fine produkter til latterligt lave priser. Bare hold dig under 85DKK per ordre da de sender fra Kina.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)