nyt vintage ur
Flot der ramte du plet. İmage İmage İmage
Svar
Det er egentlig ret blæret Icon_smil Ville se super cool ud til et smoking!

/Mads
Svar
Enig... tillykke med det Icon_e_smile
Svar
Tak for ros. Jeg skal bare lige give det et lille service og puse det forsigtigt med en polerings klud
Svar
Tillykke. Kunne være spændende at se billeder af urværket når du får adgang til det..
Svar
Ok. Der kommer billeder og et oplæg om det når jeg går i gang med et service
Svar
Hvordan renser man sådan en gammel skive og med hvilke væsker....jeg forestiller mig at man skal være yderst forsigtig ved sådan en rengøring af skiven.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Miwes Skrev:Hvordan renser man sådan en gammel skive og med hvilke væsker....jeg forestiller mig at man skal være yderst forsigtig ved sådan en rengøring af skiven.

Det er vist ikke nemt uden at teksten tager skade. Læs denne tråd fra Watch Guy UK >>>>
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Det kan jo blive temmelig omfattende må jeg sige og ikke noget man sådan lige klare i en ruf Icon_e_wink

Gad vide om teknikken var mere eller mindre den samme på skive-design fra den tid og hvad med de skiver vi har i dag, er de så langt mere holdbare.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jeg vil slet ikke røre skiven fordi det kan meget hurtigt blive noget hø. Men hvis man vil gøre noget ved den så skal man nok maler den. Men jeg vil kun ordre urværk og kasse. Men nu er skiven i nogenlunde ok stand når man tag at det er 80 år gammelt
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)