Dit eget ur-rum
#1
[url]"http://www.chronocentric.com/forums/heuer/index.cgi?page=1;md=read;id=74499" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chronocentric.com/forums/heu ... d;id=74499[/url]
Så går man op i det Icon_e_surprised
Svar
#2
Top cool på den helt fede måde Icon_party
Svar
#3
Jeg vil også ha' et ur-rum - indtil videre behøver det dog ikke at være ret stort Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#4
Lommeur = ur i eget rum.
Svar
#5
Det er ret hyggeligt - men også lidt for soigneret for min smag.

Jeg har faktisk et lille rum (3kvm) ved siden af vores bibliotek/arbejdsværelse som kunne bruges til samme formål. Jeg har bare ikke det horologiske grej til at fylde det ud. (Eller kærestens velsignelse) Icon_e_wink
Svar
#6
Jeg har heldigvis... (Eller, jeg ved ikke om det er heldigt. Det er vel hvordan man tager det, eller hvor tunge tøfler man har taget på.) et herreværelse hvor jeg kan gøre lige hvad jeg vil Icon_e_smile
Pt. er det døbt Metal-kælderen, hvor man drikker bajere i sofaen, hører metal/død/speed/heavy metal på anlægget, glor på ure via computeren og samtidig kikker lidt på alle de gode øl i øl-køleskabet man skal kikke på.
Alt sammen garneret med rå beton, blotlagte mursten, Metallica flag og kælder stemning.

... mangler bare for 500.000,- ure og bøger at smide derned.
Svar
#7
Lyder som et lækkert rum ellers @d.sandberg! Dog tror jeg ingengang 500.000.kr kan gøre det!!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#8
Men du ved jo ikke hvad min metalhule ellers holder af værdi Icon_e_wink
Ikke mere end det jeg nævnte. Måske pantflasker. Du har nok ret, der skal for mange flere penge ind i det rum.
Svar
#9
Har ikke et urrum, har dog en 'kvartskirkegård' i et mørkt hjørne Icon_e_biggrin1
M.v.h. Jes
Svar
#10
Det er sjovt som manden altid får råderet over et rum i kælderen, og prisen som de betaler for dette, er at kone har ret til at indrette huset.

Jeg har selv et rum i kælderen, som jeg kan have min vin og whiskey i, de eneste andre steder i hjemmet jeg har vetoret, er fjernsynet og valg af bil.

Er ikke sikker på at tanken om et ur rum tiltaler mig, jeg vil hellere shoppe opad end i breden. Tænker 6 ure er max antal jeg ønsker (sjovt som det så lige passer med at jeg har 5 og nu kigger efter det 6.) Icon_e_wink

Et rum jeg dog gerne vil have er et konsolrum. Men det nok vente indtil sønnen begynder at interessere sig for den slags Icon_razz

Det er nok meget normalt, at manden køber gaver til sønnen som han gerne selv vil have. Jeg selv overveje både sidste jul og i sommers at købe en racerbane til sønnike, og denne jul kunne jeg så ikke vente mere, og jeg må nu bare konstatere at det rigtige havde været at vente et år eller to ekstra før jeg købte den (som 4 årig er det lidt svært at forstå speederen ikke skal være i bund hele tiden)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)