JLC Atmos - det er nu smukt...
#21
cfnissen Skrev:
HG Skrev:Ahhhhh, jeg syntes ofte at mange indlæg ender med at der bliver diskuteret priser og hvem der kan få det billigst osv. osv......

Skal vi ikke komme tilbage til det det handler om, netop dette fine ur og andre der har eller har haft et lign.

Claus: Super lækkert ur Icon_e_wink - er der transport sikringer i det, tænker at du har haft det med fra DK og det skal vel med tilbage igen (når den tid kommer)?
Jeg syntes at det er et imponerende ur især med den teknik der ligger i.

Yep. Der er to ting (mindst) man skal gøre inden transport - det ene er at bremse pendulet. Det er der et lille håndtag til. Det andet er at skrue på en transportskrue nede i bunden af uret. Det rejser i sin originale emballage - og ja, det skal med retur til DK igen.

Ja, imponerende teknik. Og nogle af modellerene er jo rene kunstværker (Newson, Hermes, Hybris Artistica mv.). Det her er jo bare standardversionen Icon_e_wink

Sjovt at se andre dukke op.

Claus

Kunne godt forstille mig at man er nød til at have den originale emballage for at transportere den sikkert.
Men det er vel ikke lige op over med at komme hjem? I er jo lige flyttet.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#22
KimT Skrev:
HG Skrev:Derudover har jeg også en crush for månefasen Icon_e_wink
Også jeg og jeg vil virkelig gerne have et ur med den komplikation på et tidspunkt, dog et armbåndsur Icon_e_wink

Eller en Atmos med en solid rem Icon_e_wink

Claus

Svar
#23
HG Skrev:Kunne godt forstille mig at man er nød til at have den originale emballage for at transportere den sikkert.
Men det er vel ikke lige op over med at komme hjem? I er jo lige flyttet.

Nej, det føles bare sådan Icon_e_wink Har været her i to år nu. Er i gang med det sidste....suk...

Claus

Svar
#24
misiu Skrev:İmage

Sådan. Flot model - kan godt lide de blå skruer.

Hvor gammel er denne? Har du fået den serviceret?

Claus

Svar
#25
cfnissen Skrev:
misiu Skrev:İmage

Sådan. Flot model - kan godt lide de blå skruer.

Hvor gammel er denne? Har du fået den serviceret?

Claus
tak. Den er nok fra de midt 50 ere - 60 ere. Jeg har fortiden lidt travlt på værkstedt med andre ure, men jeg skal nok give det et service nå jeg få tid til det
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)