Røveri hos Urmager Halse i Horsens.
#21
Håber alle hos Halse er ok!! og at de skyldige findes og straffes!!!
Svar
#22
Øv. Meget meget trist. Håber i hurtigt kan lægge det bag jer.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#23
Virkelig, virkelig latterligt at det skal overgå Jer(igen)!

Håber i alle er ok!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#24
Håber alle er OK, sådan noget er bare ikke iorden!!

Var oppe og kigge på ure ved Mortensen i Herning, de har slusedøre, måske det er den eneste sikre vej frem?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#25
Har jeg også foreslået, men det er nok ikke rigtig en mulighed idet facaden er ret lille og det ville tage en stor den af vinduesudstillingen + det ville betyde en større ombygning og sådan en har de lige været igennem.... Så vidt jeg erindrer var biksen lukket i perioden det stod på, hvilket man også skal kalkulere med da det jo ikke er gratis at holde lukket og dertil kommer selve ombygningen som bestemt heller ikke er gratis

Der findes en nemmere løsning, men om den virker i praksis skal jeg ikke kloge mig i - Men de skal slet og ret have en fingeraftryks lås, således at man KUN kan komme ind når man har afgivet sit fingeraftryk...

De fleste af de granater der laver den slags her har prøvet det før og er formentlig kendt i danske og udenlandske registre, så det ville da gøre det lidt nemmere at finde frem til gerningsmændende og få dem stillet til ansvar
Svar
#26
MortenKN Skrev:Der findes en nemmere løsning, men om den virker i praksis skal jeg ikke kloge mig i - Men de skal slet og ret have en fingeraftryks lås, således at man KUN kan komme ind når man har afgivet sit fingeraftryk...

De fleste af de granater der laver den slags her har prøvet det før og er formentlig kendt i danske og udenlandske registre, så det ville da gøre det lidt nemmere at finde frem til gerningsmændende og få dem stillet til ansvar

For det første tror jeg desværre ikke det er lovligt, særligt med henblik på persondatalovens § 6. Det er ikke nødvendigt for dem, at have de oplysninger, så det er vel i strid med nr. 2.

Derudover er det nok ikke helt nemt praktisk. De kan ikke have oplysninger om alle der tidligere har begået indbrud, det må man ikke. Derudover, hvis det kunne lade sig gøre, ville de kun kunne se hvem der kom og gik. Det ville selvfølgelig hjælpe, men tror igen ikke, at det er helt lovligt. Icon_e_confused
Gotta have them all
Svar
#27
Mon ikke det ender med en låst dør, der åbnes når man har set folk an. Det vil jeg tro.
Svar
#28
Hvor er det bare træls at de fjolser ikke bare smadrer trygheden
For dem som arbejder der, men at det også må resultere i en låst dør eller sluse,
Som jo oftest viser sig som en nedsættelse af omsætningen.

Håber alle i forretningen er okay.

Der bliver i ur og smykke branchen heldigvis arbejdet hårdt på en
Meget smart metode som vil vise sig langt mere effektiv end penge-bomben
Fra bankerne.
Svar
#29
Det lyder godt, jeg håber i finder en god løsning.
Svar
#30
Håber at alt er vel i Horsens.

Blev meget nysgerrig:
Citat:Der bliver i ur og smykke branchen heldigvis arbejdet hårdt på en
Meget smart metode som vil vise sig langt mere effektiv end penge-bomben Fra bankerne.


Og hvad vil det så være ?

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)