gæt et ur
#21
Hej Mislu,

Ja, jeg er stor jLC fan, da jeg synes deres historie er fantastisk, deres ure er smukke og 'value for money' ikke fås meget bedre.

At de så,de senere år er begyndt at hive det helt tunge skyts frem, f.eks. deres Hybris Artistica serie gør det ikke værre. Der er nogle vanvittige ting imellem - somer totalt uden for vi dødeliges rækkevidde.

Har været så heldig også at få lov til at besøge deres fabrik i Schweitz - enestående oplevelse, hvor jeg også fik en rigtig god fornemmelse af brandet. Det mest fantastiske var deres museum, hvor de bl.a. havde lavet en hel glas-væg med et udvalg af alle de kalibre de har lavet gennem tiden. Så vanvittigt.

Claus

Svar
#22
cfnissen Skrev:Hej Mislu,

Ja, jeg er stor jLC fan, da jeg synes deres historie er fantastisk, deres ure er smukke og 'value for money' ikke fås meget bedre.

At de så,de senere år er begyndt at hive det helt tunge skyts frem, f.eks. deres Hybris Artistica serie gør det ikke værre. Der er nogle vanvittige ting imellem - somer totalt uden for vi dødeliges rækkevidde.

Har været så heldig også at få lov til at besøge deres fabrik i Schweitz - enestående oplevelse, hvor jeg også fik en rigtig god fornemmelse af brandet. Det mest fantastiske var deres museum, hvor de bl.a. havde lavet en hel glas-væg med et udvalg af alle de kalibre de har lavet gennem tiden. Så vanvittigt.

Claus
er helt enige. Jeg har ikke besøgt fabrikken i endnu, men det skal nok ske på et tidspunkt
Svar
#23
Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig claus, så må man spørger om hvor stor er din samling af JLC ure og må man se den en dag?
Svar
#24
misiu Skrev:Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig claus, så må man spørger om hvor stor er din samling af JLC ure og må man se den en dag?

Blev grebet af stemningen og skrev denne tilbage i 2013

http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=2980

Claus

Svar
#25
cfnissen Skrev:
misiu Skrev:Nu bliver jeg jo lidt nysgerrig claus, så må man spørger om hvor stor er din samling af JLC ure og må man se den en dag?

Blev grebet af stemningen og skrev denne tilbage i 2013

http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=2980

Claus
wow det rigtig flot samling du har. Det var fedt at se dine JLC ure og jeg er virkelig inponeret over det. Det er også en piv lækker Lange du har Icon_drool
Svar
#26
Jeg kiggede på den ny model af JLC master geographic og ankendte at den ny urkasse er lidt mere elegant og lidt mere diskret. Men hvis jeg skulle vælge imellem de to så blev det den jeg har nu. pågrund af jeg meget bedre synes om den gamle skive og at den er meget pænere end den ny. Men her er en aktikel om den nyere model http://monochrome-watches.com/new-jaeger...ve-photos/
Svar
#27
JLC er bare lækkert dog taler mange af de nye modeller ikke til mig på samme måde,
Og deres dykker ure bider slet ikke på mig.

Men tribute to Polaris og Master 8 days i rød guld, jo tak jo tak Icon_drool Icon_drunken Icon_love
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#28
İmage
Jeps, det er Bronze, men hvilket ur?
Svar
#29
Helberg CH6
Svar
#30
Helson Shark Diver 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)