AP ROO Diver erfaringer?
Bzzzzz
İmage

//Berg
Svar
You gotta love a bumblebee Icon_cool
Svar
Kan ligeså godt indrømme at det ikke er min, men den er mega fed!
Synes dog ikke at den føltes som en kvart million...

Valgte jeg en offshore blev det en volcano, clad eller safari... Har overvejet det flere gange, men prioriterer dog at have mere end et ur.

//Berg
Svar
Jeg har jo tidligere haft en Safari.
Fedt ur, men skal jeg op på det niveau igen bliver det ikke et ROO
Måske noget pjat men lagkageværket, generer mig mere og mere Icon_e_confused
Men vi skal da lige have et par billeder Icon_e_wink

Proceed with caution (Photobucket Dump)
Vil du ikke se mange billeder af et AP ROO Safari, så tryk tilbage i din browser nu Icon_e_wink

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
berg Skrev:Bzzzzz
İmage
That looks ugly even if it is one of Casio top models Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Smag og behag er heldigvis forskellig Icon_cool Icon_cool
men jeg har aldrig kunne finde pengene i de APer og lagkage værket mener jeg er tæt på en direkte hån mod kunden
selvom de trods alt har hentet know how til det hos a real watch Icon_e_wink Icon_e_biggrin1 Icon_mrgreen

Men kig engang hos andre mærker hvad de samme penge kan lande af rene kunstværker
så er det værk altså en hån til den pris,bla derfor mener jeg det er hypen man betaler utrolig mange penge for i de ure Icon_e_confused
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Har selv gået en del med både ROO Diver og DS. Ingen tvivl om at Diveren er en klasse over i finish og forarbejdning. Sidder også bedre på min arm da DS'en var for tung i toppen pga højden. Til spørgsmålet om du får dobbelt så meget ur for pengene i et Diver vs. DS er svaret nej. Jo højere pris jo mindre ur får man generelt for pengene. Et Seiko giver mere end Tissot, Tissot mere end Omega, Omega mere end AP, osv. Highend koster...!!! Det du betaler for er finish og detaljer du ikke får på DS'en. Her er AP en klasse over Rolex. Cal. 3121 har efterhånden en del år på bagen og har vist sig at være særdeles robust. Ikke et Rolex værk men stadig en klasse over 60'er værkkonstruktionerne fra JLC som lå i de ældre ROO'er.

AP er et dyrt ur og kassens design og finish gør uret sårbart overfor brugsspor. Overvej om du vil turde bruge uret inden du hugger til. Det ville være øv at få købt et ur man ikke tør bruge.

ROO modellerne har ikke dårligt image eller er til grin i samlerkredse. Hvad ligger til grund for den udmelding ud over at nogen har set dem på et par fodboldspillere og rockere? Så er de fleste highend mærker dårlig stil. Priserne er heller ikke på vej ned. Tvært imod. Har ejet 5-6 ROO'er de sidste 10 år og prisen er kun steget. Visse modeller som Rubberclad er faldet, men det er i takt med alderen på urene stiger. Meget normalt for ure. Den dag ROO bliver dårlig stil er den dag Janteloven afløser grundloven Icon_e_wink
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Mr AP Skrev:ROO modellerne har ikke dårligt image eller er til grin i samlerkredse. Hvad ligger til grund for den udmelding ud over at nogen har set dem på et par fodboldspillere og rockere? Så er de fleste highend mærker dårlig stil. Priserne er heller ikke på vej ned. Tvært imod. Har ejet 5-6 ROO'er de sidste 10 år og prisen er kun steget. Visse modeller som Rubberclad er faldet, men det er i takt med alderen på urene stiger. Meget normalt for ure. Den dag ROO bliver dårlig stil er den dag Janteloven afløser grundloven Icon_e_wink
Enig..............
Svar
Willy og hans slæng har bare et eller ande mod dem, fred være med det;)
Jeg syntes de er sygt flotte, gad godt ha et i pink gold med brun hornback! Mums
Svar
Der er skam også ure, som jeg vil fravælge pga. image.
Bare ikke lige AP - men sådan er vi forskellige - og det er jo helt fint.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)