Nu er det snart jul...
Jeg har altid mange forskellige ure i kikkerten og alle dem der er realistiske og som jeg kigger på lige nu er samlet herunder. Ryger mit SD afsted er der en god chance for at et af dem kan ligge under træet til jul. Hvad ønsker du dig af "ur-julemanden" i år?

OBS: Alle billeder til collagen er skamløst sakset fra Google.
İmage
Svar
Jeg håber på mere end en julegave i år!

Til gengæld så er det ure jeg enten officielt har ventet på mere end et år eller også har stået på min wanted liste i mange år! Icon_e_wink

Det var ikke helt meningen at nummer 2(tilgår) skulle lande samtidig med Dornbluth'en men sådan kan det jo gå en gang i ml.!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg har selv sådan en lille liste jeg løbende opdatere med de ure jeg kunne finde på at købe næste gang, den deler jeg da gerne:

- Tudor Heritage Chrono Blue
- JLC Master Compressor Chronograf
- Rolex Explore II (sort skive)
- Delma Blue Shark 300m
- Omega Speedmaster
- IWC Spitfire
- Glashutte Orginal Seventies (blå skive)
- JLC Reverso grande
- Tudor Pelagos
- Zenith Captain

De står i en tilfældig rækkefølge, de to i fed, er dog klare favoritter.

Om det når at blive i år, afhænger af om jeg kan få afsat mit GO ([url]"http://www.vintagewatches.dk/glashutte-original-original-sport-evolution-pv-52147.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintagewatches.dk/glashutte- ... 52147.html[/url]) hvilke der kan handles til en anden pris, hvis det købes af mig direkte. (er det urent trav at skrive sådan? o.O )
Svar
Ikke et "rigtigt" ur, men meget brugbart da jeg svømmer en del.

İmage

Ellers kunne jeg godt tænke mig at Julemanden kom forbi med, Rolex Explore II (sort skive) og Omega Speedmaster ref 311.30.42.30.01.006
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
For en gang skyld har jeg faktisk INGEN ur-ønsker til jul..... Jeg går skiftevis med min Daytona og min SD og finder stor glæde i dem begge på hver deres måde og for første gang længe føler jeg ikke at jeg "higer" efter det næste fix.... Der er kommet lidt ro på....For en stund. Jeg har dog det "mål" at min ydmyge samling gerne skal indeholde et dagligdags ur, et "fest" ur og et rejseur. Fælles for de 3 er at de alle skal være fra Rolex, og jeg har jo de første 2, så den sidste bliver en GMT af en art.... Men jeg har ikke travlt med at finde den. Gætter dog på at det bliver en GMT-Master II i stål af en art..... Stick Dial 16710 måske Icon_e_wink
Svar
jeg ved der liger et H2O kalmar2 under træet så håber det snart er JUL Icon_flag
Svar
Der bliver ingen julegave til mig selv, men hvis jeg skulle have et, så ville jeg erhverve mig et JLC Reverso Tribute to 1931, som jeg er blevet noget så vild med.

Jeg er dog lidt frem og tilbage mellem Cartier Tank og så dette JLC, men jeg er nok lidt mere til det enkle i et Reverso frem for en Tank. De ikoniske ure er lige mig.

/Mads
Svar
WatchThis.dk Skrev:Der bliver ingen julegave til mig selv, men hvis jeg skulle have et, så ville jeg erhverve mig et JLC Reverso Tribute to 1931, som jeg er blevet noget så vild med.

Jeg er dog lidt frem og tilbage mellem Cartier Tank og så dette JLC, men jeg er nok lidt mere til det enkle i et Reverso frem for en Tank. De ikoniske ure er lige mig.

/Mads

Jeg ville også vælge JLC'en. Det skyldes nok også at når jeg ser et Tank, så tænker jeg altid dameur. (sorry Cartier) Undskyld hvis jeg afspore tråden
Svar
Citat:Jeg ville også vælge JLC'en. Det skyldes nok også at når jeg ser et Tank, så tænker jeg altid dameur. (sorry Cartier)

Det er også lidt af de tanker, jeg har gjort mig, omend lige præcis Tank MC har et eller andet, som jeg bare kan lide. Jeg ville nok blive træt af de efter kort tid, for det er meget specielt, så JLC er også et mere langsigtet valg.

Citat:Undskyld hvis jeg afspore tråden

Mon ikke der er plads til lidt debat Icon_razz

/Mads
Svar
WatchThis.dk Skrev:
Citat:Undskyld hvis jeg afspore tråden

Mon ikke der er plads til lidt debat Icon_razz

/Mads
Selvfølgelig og også Reverso frem for Tank herfra Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)