Jeg står i stampe
LIVETS Skrev:Når du har brug for hjælp til at vælge et ur i den pris klasse, hvorfor så
Ikke spare op til noget rigtigt lækkert..

Morten og hans tålmodighed er som Trads og Thorsen... De kan ikke fordrage hinanden Icon_e_wink

[url]"http://www.youtube.com/watch?v=FHgW2k9zCP4" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=FHgW2k9zCP4[/url]

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Borgbjerg Skrev:
gmt-geek Skrev:
Borgbjerg Skrev:Dornbluth i guld ligger på en 70.000 - 100.000 kr. Icon_cool

Du er ikke langt fra men 70k får du ingen af dem til - i hvert fald ikke fra ny! Icon_e_wink

Udover det så er det specielle jo også ved Dornbluth at man kan customize mere eller mindre og så tikker der lidt mønt oveni!

Vh. Jon

Har lige fået prislisten og den billigste rose gold er 10.200 Euro = ca. 76.000 kr. så korrekt de 70.000 kr. kniber det lidt at hive den hjem til Icon_cool

Præcis - bare husk på at falder man ikke liiige for den version med den laveste pris og skal man liiiiige have lavet lidt ændringer og skal man liiiiige have lavet ændringer der aldrig er lavet før så løber det op! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
KimT Skrev:
gmt-geek Skrev:Udover det så er det specielle jo også ved Dornbluth at man kan customize mere eller mindre og så tikker der lidt mønt oveni!
Nu er Oktober snart gået, så jeg glæder mig til at se netop et Dornbluth i guld med lidt custom ændringer her på forummet Jon Icon_razz

YEAR - også mig! Icon_e_wink

- men jeg har på fornemmelsen af, at det trækker lidt ud desværre!

Personligt der er jeg typen, der ikke synes, at det er fedt at skrive til folk i tide og utide, så jeg har styret mig mange gange for ikke at sende mail....

Men efterson jeg har en aftale med Dirk D. om at han sender mig en mail, når der er nyt så må jeg jo gladeligt vente - selvom det er mega svært....

Jeg har ikke tidligere røbet ret meget, men jeg kan afsløre at han skal lave en skive med et helt anderledes udseende end normalt for mig... Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Citat:af LIVETS » 22. okt 2014, 21:45

Når du har brug for hjælp til at vælge et ur i den pris klasse, hvorfor så
Ikke spare op til noget rigtigt lækkert..

Jeg har nu ikke som sådan brug for hjælp til at vælge, men det er rart at høre folks synspunkter og så afføder den slags ofte andre diskussioner, som eks. Dornblüth i dette tilfælde - Og det er såmænd ret interessant.

Og hvis de ure jeg har listet op ikke er RIGTIG lækre, så vil jeg da meget gerne høre hvad du mener er rigtig lækkert Icon_e_wink

Citat:af TimeToWatch.dk » 22/10/2014 21:43
Morten og hans tålmodighed er som Trads og Thorsen... De kan ikke fordrage hinanden Icon_e_wink

Well said.... Du kender mig for godt Icon_e_smile
Svar
Icon_e_biggrin1

Jo bestemt lækre ure.

Jeg tænkte bare at hvis du skal punge ud med 100k for et ur
Som du ikke er sikker på, så lyder det til at du har muligheden
For at spare om til en evigheds kalender , minute repeater eller tourbillon.
Svar
Citat:af LIVETS » 23/10/2014 11:05

Icon_e_biggrin1

Jo bestemt lækre ure.

Jeg tænkte bare at hvis du skal punge ud med 100k for et ur
Som du ikke er sikker på, så lyder det til at du har muligheden
For at spare om til en evigheds kalender , minute repeater eller tourbillon.

Der er også grænser…Selvom jeg måske godt kunne spare op til det hvis jeg sparede i 10 år, så gad jeg sgu ikke sætte den slags penge i et minute repeater eller turbillon ur….. Og det af mange forskellige grunde

Grænserne er blevet skubbet lidt over årene og et ur til 200K er måske ikke direkte utænkeligt idag, men stadig noget der skal tages LANGT tilløb til og som jeg skal granske og overveje nøje - Ikke mindst fordi jeg også har en familie at tage hensyn til, et hus der skal betales etc… Og et ur til 150-250K er altså ikke pissenemt at sælge igen i lille DK, hvis det skulle blive nødvendigt.

Og så ville det kræve at 90% af mine ure blev enten solgt eller byttet ind for det ene ur….. Skulle jeg spare op til sådan noget ville det jo så også kræve at man dedikerede sig til præcis det mål - Og med min føromtalte tålmodighed (eller mangel på samme) hænger det ikke sammen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)