Watch spotting
Hyttetur med datterens klasse spottede jeg på mændene, 2 Panerai, et Daytona, samt et Omega PO.

På mødrene så jeg et Sub, samt 2 "alm" rolex datejust dameure.

At man så kan parre de 3 mødrene med tre af de nævnte mændene overrasker vel egentlig ikke.
Svar
Når jeg nu altid vonner om det at i Midtjylland man kan gå et år uden at se et enkelt Rolex, vil jeg så alligevel korrigere lidt - når vi nu taler om skoler og deslige:
I sønnikes skole (privat folkeskole, men ikke speciel dyrt) som har mere kreativt og hippieagtigt end prestigefyldt og eksklusivt image har jeg set mest high end og luksus-ure end i noget andet sted hen omkring hedens hovedstad Herning: 1 Rolex Sub, 1 Daytona, 1 GMT-Master, 2 Datejusts, 1 Explorer + Cartier Santos 100 og 2 Omega PO´s og (Rolex) dameure 1 Pearlmaster og 2 Lady Datejusts + 1 TechnoMarine og 2 vintage små dame Omegas. Faktisk, der er mere men jeg har kun haft en mulighed for at lure af de aktive forældre man ser dagligt... I en skole hvor der går ca. 170 unger.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
hej drenge .
umiddelbart kan der godt virke langt imellem de gode ure herover i det jyske ,
men lad dig ikke narre . det er fordi vi ruller ærmet ned , hvor andre ruller ærmet op.
mvh jmj.
Svar
Panerai ur på James' arm i millioneren i aften. Yes?
Svar
Jep, han har et Pam 25 (eller 24 - det kan jeg ikke helt huske) købt hos My watch.dk i sin tid Icon_e_smile

Jeg kan huske vi var til et urmøde hjemme hos Peter Halse, da Bjarne (fra Mywatch) kørte tidligt for at mødes med ham og handle ur.
Svar
Serena Williams med sort AP ROO (ladies?) chrono med mange sten under kampen mod Caro W i lørdags.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Karsten Ree med Rolex Daytona.

İmage
Svar
Ja lidt endnu Icon_mrgreen
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Intet ur i klippet, men til gengæld MASSER af autenticitet i både ord, handling og fremførelse (i modsætning til ovenstående foto) Icon_e_wink Bær over med mig! Icon_flov

[url]"https://www.youtube.com/watch?v=Llis1PAzV_I" onclick="window.open(this.href);return false;">https://www.youtube.com/watch?v=Llis1PAzV_I[/url]
De venligste hilsner, John
Svar
Ja da, John Icon_e_wink
Jeg melder mig under fanerne som en stor fan af DK´s største singer-songwriter i den BobDylanske tradition Icon_e_wink
Håber at det ikke ødelægger noget men Allan O. gik med Rolex i 90´ne og nullerne (og ejer det / dem stadigvæk)...

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)