19-10-2014, 12:29 PM
Ja, det er sgu dyrt
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Watch spotting
|
|
19-10-2014, 12:49 PM
Begge mine børn siger at det var/er alle pengene værd - (og er holdt op med at klage over vores gamle bil!)
/ Kristen
19-10-2014, 12:52 PM
Ha ha, ja min søn ringede en dag hjem og sagde at det var den bedste beslutning han/vi nogensinde har taget og så er det det hele værd
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2014, 03:18 PM
Helt sikkert også de bedste penge vi har brugt på vores søns uddannelse,
Men ingen tvivl om at det er dyrt. Satser på at Tøsen også skal afsted når tid er, Det er med til forme dem som menneske Yoshikazu Akahane. 28/+50.
19-10-2014, 03:31 PM
Avantismo Skrev:Man skal ikke regne ud hvad en ny bil taber på et år i Danmark. Det er skræmmende. Der kan købes en del Rolexure på den konto.Jeg har ingen bil, og netop de penge, jeg har sparet på den konto, har gjort, at jeg kan købe relativt fine ure.
19-10-2014, 03:50 PM
Tankevækkende at da jeg var "knejt" var efterskole for de svage/ besværlige børn. I dag er det for børn af det bedre borgerskab.
Var også på besøg på et par efterskoler i foråret med den store, men hun var nu mere interesseret i at fortsætte den faglige fordybelse i gymnasiet.... som hun sagde, " jeg vil hellere holde ferie efter gymnasiet" Jeg arbejder på en folkeskole på 19 år og har godt nok set mange unge der tog på efterskole, fordi det skulle flere andre fra klassen også... Kommer hjem og fortæller at Jow, det var hyggeligt, vi kunne lave vores fritidsinteresser i hovedparten af tiden, men mere uddannet var de ikke blevet. Men måske mere dannet... Men det kan vi blive alle mulige andre steder. En kollega der lige havde kørt fra Århus og til Nordjylland for at se et teaterstykke på datterens efterskole, var klar i spyttet da hun kom på arbejde.... For dælen da... Det er jo er bare en stor all inclusive lejrskole på et aktivt ferie sted. Mine øvrige to børn får også tilbuddet, hvis altså der er et specifikt formål med opholdet... Fordi de har brug for at udvikle sociale færdigheder eller skal have boostet det faglige, så de er klar til videreuddannelse. Men hovedparten af de unge der er afsted, synes da klart det er fedt og at det er absolut nødvendigt at være afsted. Hørte om en elev der skulle holde tale ved afslutningen af et efterskoleophold. Han indledte med følgende: " I drømmer ikke om, hvor meget mine forældre har ændret sig i det år jeg har været væk " Og nu til emnet for tråden... Urspotting...tja, jeg har ikke lige set noget på nogen de sidste par dage. Never argue with an idiot.
They will only bring you down to their level and beat you with experience
19-10-2014, 04:04 PM
Nu findes der jo også efterskoler med et stort bogligt/fagligt fokus hvilket er hvad vi har valgt, da det netop gerne skulle styrke ham både socialt og fagligt. Og med et internationalt tema oveni, som betyder en del studierejser rundt i verden var det ikke et svært valgt (for os)
Og undskyld for endnu mere OT, det var ikke meningen. Jeg har heller ikke spottet nogle ure fra sofaen i dag Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2014, 04:22 PM
Selvfølgelig er det det Kim og jeg imponeres hvis de faktisk også har bogligt/fagligt fokus. Men det er jo ikke lige det der tiltrækker de unge mennesker. Hestepigen vil jo helst ride det meste af skoledagen, fodbolddrengen spille bold, dem med guitar/ musik vil spille musik det meste af skoledagen osv. Og jeg må indrømme, at jeg alt for ofte hører at efterskolerne siger de har stor faglig fokus, men at det forsvinder lidt i hverdagens hobby interesser.
Og så har jeg lige spottet et par klokker på tv. QPR vs Liverpool.... Redknapp har vist noget Hublot på armen. Og det har Rodgers vist også. Never argue with an idiot.
They will only bring you down to their level and beat you with experience
19-10-2014, 04:33 PM
Der er et par interessante boglige skoler i landet efter vores mening og vi valgte så en af dem. De bliver kørt hårdt fagligt og alt det "sjove" (læs:linjefag) er der afsat en dag om ugen til. Det er hårdt arbejde, men knægten er glad for det og føler det giver ham en masse. Men når han kommer hjem i weekenderne trænger han også til at hvile pga. et meget stramt program.
Jeg har lige spottet et Cartier Santos på min hustru Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2014, 04:37 PM
Slettegaard Skrev:RURA Skrev:Nogen der ved hvilket ur Anders Breinholt har på i Breinholt og venner?Jeg har set ham for noget tid siden med et Omega Seamaster Aqua Terra > 15,000 gauss på brun rem... Ved dog ikke om det var det, han havde på i Breinholt og venner...! Takker. Var også selv faldet over det ur. Takker Hilsen
Rune Ure samlet in-house
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|