Vinder Af Brand New 2014
#11
Min egen interesse er ny/begrænset og er mere eller mindre påbegyndt ved messen.

Har altid gået med ur, men sjældent til en værdi over de 1500-2000,-

Messen deltog jeg på pga. mine venners deltagelse.

Egentligt synes jeg deres ure er pæne og nydelige og har da også købt et fordi jeg synes godt om det, men ville ikke på hverken kort eller lang afstand kunne spotte at det var quartz ure. Men har dog hørt noget med at de mekaniske ure skulle være bedre?

Når det er sagt er jeg stadig rookie og knap så meget inde i sagerne som jeres svar giver udtryk for. Men det er altid godt at blive klogere på den slags..Icon_razz
Svar
#12
Jeg synes faktisk det er pænt nok, men er slet ikke vild med deres logo.
Svar
#13
Må også blankt erkende de tenderer det kedelige. Tjek Rec watches - de har formået at skabe en identitet om deres ur der i min bog ihvertfald gør det væsentligt mere interessant.
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#14
Ville hellere have venstre arm rykket af i en centrifuge end gå med det l... Icon_e_surprised Væmmelsen ved den type ure er overvældende hos mig. Ligesom med Skagen og andre er problemet udover det billige udseende, at man kan få i tusindvis af bedre ure til de samme penge eller billigere. Men smag og ubehag er som bekendt forskellig. Der er noget for enhver smag også dem uden Icon_e_wink
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
#15
Ja heller ikke lige min smag, men om designet er grimt ved jeg ikke, jeg kan sagtens finde ure i en helt anden prisklasse der har det samme kedelige design.....
İmage
ud over at dette Lange har horn er kasse-designet da mindst lige så grimt..... til gengæld er værket mums Icon_e_smile
Icon_e_smile
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#16
Pedellen Skrev:Ville hellere have venstre arm rykket af i en centrifuge end gå med det l... Icon_e_surprised

Det nægter jeg så at tro på Icon_e_smile

Eller også så har man netadgang på den lukkede? Icon_e_smile

Quartzofobi, er der noget der hedder det?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#17
Simple pæne ure lidt over mod Bauhaus design stilen, men ikke helt. Logoet ødelægger det rene look.

Hvis jeg var til den slags ville jeg måske hellere have sådan et i stedet for et Skagen, men ingen af delene hiver i mig.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#18
bcmb Skrev:
Pedellen Skrev:Ville hellere have venstre arm rykket af i en centrifuge end gå med det l... Icon_e_surprised

Det nægter jeg så at tro på Icon_e_smile

Eller også så har man netadgang på den lukkede? Icon_e_smile

Quartzofobi, er der noget der hedder det?

Overdrivelse fremmer forståelsen Icon_e_wink . Jeg bliver bare i rigtig dårligt humør af ringe kvalitet og forarbejdning i bred almindelighed. Quartz har bestemt sin berettigelse, men dårlig kvalitet har ikke.
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
#19
Pedellen Skrev:
bcmb Skrev:
Pedellen Skrev:Ville hellere have venstre arm rykket af i en centrifuge end gå med det l... Icon_e_surprised

Det nægter jeg så at tro på Icon_e_smile

Eller også så har man netadgang på den lukkede? Icon_e_smile

Quartzofobi, er der noget der hedder det?

Overdrivelse fremmer forståelsen Icon_e_wink

Haha det vidste jeg du ville sige Icon_e_smile Er desværre allergisk over for overdrivelser. Voksede op med en far der sagde det der hele tiden Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#20
Urene er jo ret stilrene så de er da svære at betegne som grimme. Meget klassiske men jeg hører også til dem der syntes logoet er lidt for "mellemøstligt" inspireret og strider imod det ellers rene design. Men som feinschmecker ind i horologien er urene for mig totalt uinteressante da fokus ligger 100 % i designet og uden fokus på finish og værk. Ville hellere tjekke tiden på min mobil.

Men det er sikkert et fint ur til design-proletariat-folket, der også drømmer om en limiteret Kählervase Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)