IWC 3265 som dress ur
tænker, jeg mangler et lidt finere dress ur - selvom, jeg nok ikke vil få det brugt Icon_razz

Hvad input har I mht Mark XVII reference 3265 med læderrem ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Det er ret flot, men for stort som dress efter min mening. Ville hellere få efter et Mk. XII.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
IWC har mange ure, som jeg vil betegne som dress ure, men piloturene hører ikke til den kategori.
Ja, selvfølgelig kan de bruges til et jakkesæt eller lignende, men dressure bliver de aldrig IMHO.
JK
Svar
3265 er et super fedt toolur.

İmage
Svar
Det er 41mm ? Da fint som dress ur
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Det er 41mm ? Da fint som dress ur

Jeg er enig her - den kan sagtens gå som dress ur - IMO! Icon_e_wink

Man definerer jo forskelligt og langt de fleste ville også sige at en Rolex sub kan gå som dress ur så kan den her også!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:
Amehlbye Skrev:Det er 41mm ? Da fint som dress ur

Jeg er enig her - den kan sagtens gå som dress ur - IMO! Icon_e_wink

Man definerer jo forskelligt og langt de fleste ville også sige at en Rolex sub kan gå som dress ur så kan den her også!

Vh. Jon

Whoopsie, gik faktisk og troede at den var 45mm ligesom de nye fliegerchrono.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
41 mm og med læderrem - så blir det ikke mere classy dress Icon_razz
Anders 

Svar
Skive og kasse er jo på ingen måde dressy.
Svar
Her er et godt eksempel på et IWC dress ur. Det er en Portofino ref. 3565 på 40 mm.

Jeg ved godt, at mange i dette forum mener, at man kan bruge et dykkerur som dressur. Det gør dog ikke uret til et dressur.

Der er også nogle, som bruger en spade til at skovle sand med. Det gør altså ikke spaden til en skovl Icon_e_biggrin1
JK
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)