Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Dam Skrev:Der er mange gode input i den tråd, personligt ville jeg til enhver tid altid købe et fuldsæt..
Eftersom at jeg har svært ved at beholde det, det er og bliver altid nemmere at komme af med et komplet sæt frem for et uden papirer.
Timetowatch har et par stykker med ikke fra 99
Held og lykke i din jagt
Mener du det er lettere at sælge samme ur til 29 K med box og papir som et til 25 K uden box og papir? For det tror jeg ikke.
Vh baun
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Vil sige at komplet tilbehør giver ca 10% til prisen på uret,
så det er hvad du ca skal spare hvis du køber uden.
Om du vil købe uden er jo op til dig,
Men hvis du en dag vil sælge det igen skal du være helt klar på at det er noget brugt dealerne vil "slå ned på"
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Ure med alt tilbehør er lettere at sælge end et uden med mindre prisen er 15-17 % lavere. Taler vi de klassiske 10 % vælger 9 ud af 10 det komplette. Et 90'er 16570 uden tilbehør i ok stand må ikke koste en kr over 25 k. Få tjekket det svinger godt da et servicetrængende ur skal kappes 3-4 k yderligere i pris. Desuden er et 90'er ur tit ved at være træt i lænken så tjek at den er uden slitage.
Personligt ville jeg nappe et nyere og komplet og smide 3-5 k mere. De penge er givet godt ud på den lange bane.
/Mads
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Under alle omstændigheder må du huske at melde tilbage med resultatet. Vi er mange der elsker at dele glæden med folk når de har handlet nyt ur. Held og lykke
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
TimeToWatch.dk Skrev:Ure med alt tilbehør er lettere at sælge end et uden med mindre prisen er 15-17 % lavere. Taler vi de klassiske 10 % vælger 9 ud af 10 det komplette. Et 90'er 16570 uden tilbehør i ok stand må ikke koste en kr over 25 k. Få tjekket det svinger godt da et servicetrængende ur skal kappes 3-4 k yderligere i pris. Desuden er et 90'er ur tit ved at være træt i lænken så tjek at den er uden slitage.
Personligt ville jeg nappe et nyere og komplet og smide 3-5 k mere. De penge er givet godt ud på den lange bane.
/Mads
Præcis Mads - man skal ned med 4 K på et ur der vil koste 29 K med box og papir, men så er der også købere. Der er trods alt folk som bare vil have et lækkert ur til daglig brug og som er fløjtende trekvart ligeglade med at have box og papir stående og fylde et eller andet sted, som de alligevel ikke kan huske om 5 år
Vh baun
•