17-06-2014, 01:47 PM
Enten mener man, at verden er sort/hvid, eller også gør man ikke. Der er kun de to muligheder!
/
Kristen
/
Kristen
|
Orient Diver 300 m
|
|
17-06-2014, 01:47 PM
Enten mener man, at verden er sort/hvid, eller også gør man ikke. Der er kun de to muligheder!
/ Kristen
17-06-2014, 03:40 PM
Ikke store problemer med MarineMaster (sekundviser der falder af, defekt kronerør). Jeg har solgt 7 MM og haft 3 servicesager.
Manglen på reservedele i Danmark gør at jeg ikke tager dem ind længere. Jeg skal sende urene til Tyskland for service. Servicepriserne kontra indtjeningen gør at det ikke er interessant længere. Der kan være undtagelser, bl.a. helt nye ure som er dækket af Seiko garanti. Dette bør dog ikke afskrække nogen fra at købe dem. Man kan sagtens selv sende uret til service i Tyskland eller England. Problemet er nok det samme med Orient. Jeg har bare ikke oplevet nogen defekter endnu. Dette er selvfølgelig også med i min vurdering.
17-06-2014, 04:09 PM
khbk Skrev:Enten mener man, at verden er sort/hvid, eller også gør man ikke. Der er kun de to muligheder! Det står enhver frit for at mene, at verden er sort/hvid, men faktum er, at den ikke er det. Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
17-06-2014, 04:43 PM
Ralle Skrev:khbk Skrev:Enten mener man, at verden er sort/hvid, eller også gør man ikke. Der er kun de to muligheder! Det er netop det jeg mener: Enten eller! / Kristen
17-06-2014, 04:47 PM
CT-Watches.dk Skrev:Ikke store problemer med MarineMaster (sekundviser der falder af, defekt kronerør). Jeg har solgt 7 MM og haft 3 servicesager.Vi er måske ved at gå lidt "off topic", men burde en Seiko World Wide Garanti ikke betyde, at det skulle være muligt at indleve et MM300 til garantireparation hos en Seiko AD? / Kristen
17-06-2014, 05:00 PM
Ralle Skrev:Stensbjerg Skrev:Jeg kan sagtens se fejl ved "mine" mærker, Jeg syntes ikke at det er fair når du for at komme med dit synspunkt Rasmus tager det jeg siger ud af dets rette Sammenhæng det du har citeret mig for hænger sammen med det som du har undladt at tage med, Og var skrevet som et svar på Claus's holdning om at jeg forsvarede "mine mærker blindt med skyklapper. Det her handler slet ikke om at måtte stjæle når naboen gør det eller hvad farve verden er, Men slet og ret om at holdningen om at SBDX001 er et fantatisk value for money, Ikke er noget jeg har opfundet i forsvar for uret. Det er en helt almindelig opfattelse af uret World wide Og langt mere almindelig (vil jeg vove at påstå) end at Orient skulle sætte den på plads på value for money fronten, i en grad som der blev givet udtryk for i denne tråd. Og det er sådan set bare det spor jeg har forsøgt at holde åbent i hele tråden. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
17-06-2014, 05:46 PM
Kan man ikke bare sende sit Seiko ur til Peter Halse i Horsens? Han er AD Seiko forhandler ikke?
17-06-2014, 05:55 PM
Man kan godt indlevere et Marinemaster hos Seiko AD. De sender det til Arberg Time i København, som nok sender det til Japan? Men det bliver det bestemt ikke billigere af. Alle implicerede skal jo tjene på det.
Hvordan de håndtere ure under garanti må man undersøge hos en AD. Jeg ved det ikke.
17-06-2014, 06:59 PM
Jeg forstår ikke det med service og garanti. Det virker underligt hvis et Seiko ur skal sendes til udlandet når man har Seikoforhandlere/urmagere i DK??
Kan man ikke få rep sit Seiko worldwide??
17-06-2014, 07:09 PM
Du kan sagtens indlevere dit Seiko til en Seiko AD og får klaret garanti og service,
Men det er jo ikke sikkert at han/hun må og kan klare alt hvad Seiko laver, Og noget måske derfor skal et andet sted hen for at blive lavet. Når det kommer til MM modellerne skal man helt sikkert påregne at de ikke er noget, Enhver Seiko ADer må og kan røre ved med succes, og jeg er sikker på at når der er tale om sådan et stort mærke På markedet som Seiko så vil man aldrig stå i en siuationen hvor man ikke kan få sit Seiko serviceret/rep. Selv er jeg ikke det mindste nervøs og når min MMer når service tid, ved jeg allerede nu hvordan og hvorledes det skal køres. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|