Orient Diver 300 m
Hvad koster de fra sprit 8k Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Syntes jeg har set 1400 euro + dk moms etc
Svar
OK Der er mange om budet i det leje
og tager man de brugte med bliver det først helt vildt.

Men som sagt Ingen tvivl om at den aldrig blev mit valg i det prisleje,
Til de samme penge stod den på Shogun eller U1 for mig.

Og med lidt is i maven og kun en smule ekstra cash kan man lande det ur som det har fået lænken fra
brugt komplet i pæn stand, Nemlig SBDX001eren.

og uanset hvilke lejr man så tilhøre så tror jeg at vi kan være enige om at
Orient'en trods alt ikke matcher MM'eren.
Svar
Den ser ret fed ud med lys skive!
Svar
Listepris 1475 euro / kr. 10.995 og der er ikke meget der slår kvaliteten til den pris. Dette basere jeg på de over 900 ure jeg har haft igennem fingrene.
Svar
Til den pris kan man godt finde en flot komplet brugt MMer,
det må så være et af de ure der høre ind under "ikke meget" kategorien. Icon_e_wink
Svar
Jeg foretrækker klart Orient'en fremfor MM300, og det er ikke relevant at sammenligne nyt med brugt. Et brugt Orient i nystand koster under 7k. Krone for krone får man MEGET mere i et Orient.

Har du nogensinde prøvet det nye Orient, Jacob?
Svar
Ud fra udseende ville jeg altid vælge Orient'en. Et klasse ur som bare ikke ramte plet på mig. Men virkelig et ur som er lækkert udført. Meget smukt faktisk Icon_e_wink
Svar
Den jeg har er:

[url]"http://www.kronometer.dk/orient/orient-sel02002b0.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kronometer.dk/orient/orient-sel02002b0.html[/url]

Same urværk som den helt nye, men hvor forskellen ellers ligger ved jeg ikke. I USA har jeg set et sted hvor de vil have 13.750 kr. for modellen. Men generale listepris er knap 11.000 kr.
Svar
Hej Nicholas
Jeg har både den nye og gamle. Lænken er ændret i udseende og værket i den nye kan man også trække op manuelt, så man har den fulde gangreserve med det samme. Måske er der andre forskelle?
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)