Argh what to do?
pbr Skrev:
CT-Watches.dk Skrev:Behold 243'eren. Klart det fedeste af de 2 Icon_diver

Icon_+1

+2
Mvh Kim 
Svar
Knapperne er mega grimme. Ligner noget fra en dyr espressomaskine.
Svar
Ville også beholde 243. Netop gummi komponenterne på JLC tiltaler heller ikke mig. Desuden er JLC's værker fine men hold nu k... hvor de driller på holdbarheden Icon_mad Så jeg ville ikke kaste mig ud i en kombi af JLC og toolwatch med mindre vi taler deskdiver brug Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg var ikke klar over at JLC værker var noget bras der ikke kan hold Icon_e_sad

Mht. Panerai 243 har det vel et Valjoux 7750 i maven, let at veligeholde og klippe stabilt i mange år frem, så ville det jo nok være fornuftigt at holde fast i den!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Det er de heller ikke ville nappe JLCet any Day of the week,
Syntes det på alle fronter er så meget federe end et Pam.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er netop det horologiske der tiltrækker mig ved JLC, vidste egentlig heller ikke at de ikke var super holdbare... En anden ting er den alarm funktion der bare lyder himmelsk... Designet kan jeg godt lide og er selv vild med de to kroner.. Men samtidig er jeg også vild med Panerai, og det mere nedtonede design... Det er sjovt med den følelse af at der skal ske noget nyt en gang imellem... selv om man gang på gang tror at nu er det slut... Icon_e_wink
Svar
Jeg ville utvivlsomt beholde det 243. Det er super fedt.
Svar
På alle de ur tekniske fronter giver JLC Pam så meget baghjul at de ikke engang ser røgen,
At kalde dem ustabile og sarte mener jeg er dybt forkert men en overpriced work horse er det ikke,
og med et JLC går man i den direkte modsatte retning af det et Pam generelt står for.

Så som altid kommer det ned til hvad man søger. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
jeg ville ikke bytte dit 243 for den jlc , men en anden jlc navy. navy vill jeg gøre...
Mvh Hr.holm
Svar
Henrik A Skrev:
Borgbjerg Skrev:Synes JLC'ens trykknapper ser alt for store ud og får uret til at virke meget uharmoniske, bare min mening Icon_rolleyes

Det er sjovt når vi taler smag, jeg har altid elsket disse dreje/trykknapper fra JLC Icon_e_wink
Også jeg.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)