Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Absolut NO GO her fra!
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
Jeg kan godt lide Zenith og også the Stones og hvis penge ikke betød noget, ville jeg da ikke afvise..
MEN jeg synes det er uambitiøst. Kunne de ikke have brugt Stones Lips til deres "Open Heart" eller noget i stedet for bare at klistre det lille logo på? Faktisk synes jeg nok, at der skal være en reel kobling, fx at Stones rent faktisk er forbundet med Zenith og det kender jeg ikke til, at de er.
Så det virker måske lidt søgt.
mvh Jens
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Ikke lige mig.
Jeg er heller ikke til disse åbne skiver.
Mvh
Klaus
•
Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Det er godt nok grimt
Det næste bliver måske et Mickey Mouse ur, hvor hænderne er visere, nå nej det har fætter BR jo lavet
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jens Skrev:Jeg kan godt lide Zenith og også the Stones og hvis penge ikke betød noget, ville jeg da ikke afvise..
MEN jeg synes det er uambitiøst. Kunne de ikke have brugt Stones Lips til deres "Open Heart" eller noget i stedet for bare at klistre det lille logo på? Faktisk synes jeg nok, at der skal være en reel kobling, fx at Stones rent faktisk er forbundet med Zenith og det kender jeg ikke til, at de er.
Så det virker måske lidt søgt.
mvh Jens
Jeg er helt enig. Den ting at sætte to ting sammen som ikke har en forbindelse virker netop meget søgt.
Omvendt synes jeg faktisk uret er ok. Dog er jeg ikke fan af tungen. De skulle have lavet en relation til RS på en anden måde.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•