URRALLY 2014 - Tilmelding
Slettegaard Skrev:Kun 10 tilmeldet Icon_e_surprised

ja det er ikke mange... håber på flere .. sidst var vi vel over 30 i nyborg...

kom frisk.. Icon_e_biggrin1
Mvh Hr.holm
Svar
Det er flere dage siden (den dag jeg skrev at jeg ville tilmelde mig) jeg sendte mail for at tilmelde mig, men jeg har intet hørt og er jo heller ikke på listen.

Vh baun
Svar
baun Skrev:Det er flere dage siden (den dag jeg skrev at jeg ville tilmelde mig) jeg sendte mail for at tilmelde mig, men jeg har intet hørt og er jo heller ikke på listen.

Vh baun

oplevede det samme.. Icon_e_sad
Mvh Hr.holm
Svar
Jeg prøver lige at skrive til arrangøren igen i aften og høre ham om en opdateret liste.
Svar
Nej 11 Baun er også med . Vi får forhåbentlig en fantastisk dag Icon_razz sidder det nogle og er ærgelige over de ikke er tilmeldt ksn de stsdig nå det .
Svar
Kun 11 Icon_e_surprised Men John Fyn - Olof - Loncar - Mnielse som har hjulpet med at arrangere deltager vel også?
Svar
Mine eksamener er desværre blevet lagt lidt tættere end først ventet. Så det bliver for presset at pille en hel dag ud af kalenderen ift. læsningen... så må melde afbud! Icon_e_sad
Simon Hedegaard
Svar
Hvordan ser det ud ? Skal vi holde fast . Eller høre om der er mulighed for at få de samme betingelser /priser til efteråret og og rykke det ? Min mening er at jeg gerne bruger en dag sammen med jer . Men tilmelding/ setup er måske lidt tynd .
Svar
Jeg kommer meget gerne uanset hvor mange der deltager. Det er altid hyggeligt at nørde ure i godt selskab. Når det så er sagt, synes jeg også at en evt. flytning til efteråret måske kunne skabe rum til at få rigtig styr på nogle aktiviteter og til at få lavet noget "reklame" for arrangementet, med en større tilslutning som resultat. Jeg er frisk på begge muligheder, så det er op til jer.....
Svar
jeg er mest til at flytte det. specielt fordi årets urrally er lidt tyndt med 14 mennesker.. burde være 30-40 stk. når det er med mad og overnatning.. Men hvis det bliver d.7 så kommer jeg da...
Mvh Hr.holm
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)