11-05-2014, 07:58 PM
Måske er der nogen, der kan huske, at jeg ikke er den store tilhænger af de brede horn på Rolex maxi cases. Altså hornene på bl.a. Sub ref. 116610. og GMT Master II ref. 116710. For nogle år siden legede jeg for sjov med tanken om at få modificeret kassen på mit Sub C, men syntes dog, at det var en alt for radikal modifikation. Idag fandt jeg et eksempel på Facebook i gruppen WRISTSHOTS, hvor en bruger har fået fræset noget af hornene på et GMT Master II Ref. 116710. Der står dog ikke noget om, hvordan og hvem der har udført modifikationen. Modigt træk synes jeg og uret er nok en keeper nu... mon ikke
.
Når jeg zoomer ind og nærstuderer hornene, ser det ikke top professionelt ud synes jeg. Jeg har skrevet til brugeren, som har postet billedet for at få flere oplysninger om, hvem der har udført modifikationen og ligeledes for om muligt at se flere billeder...
På billedet ses den modificerede GMT Master II ved siden af den nye Seadweller 116600.
Når jeg zoomer ind og nærstuderer hornene, ser det ikke top professionelt ud synes jeg. Jeg har skrevet til brugeren, som har postet billedet for at få flere oplysninger om, hvem der har udført modifikationen og ligeledes for om muligt at se flere billeder...
På billedet ses den modificerede GMT Master II ved siden af den nye Seadweller 116600.
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)