Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Stensbjerg Skrev:Jeg læser rigtig mange bøger om WW 2 især personlighederne bag den
virkelig spændende og lærerig læsning 
You have to read Inside The Third Riech By the former Arcitect of it all Albert Speer.This is the book that really explains about modern warfare without the hollywood crap or moral piss. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
"Steve Jobs" står på hylden og venter på at blive læst, men jeg har ikke tid. Forhåbentligt til sommer, når jeg skal på ferie. Ellers læser jeg stort set kun biografier.
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg venter generelt på filmen... ;)
Men den sidste bog jeg læste var "heroin diares - a year in the life of a shattered rock star" Niki Sixx fra mötley crües gamle dagbøger fra da de var på toppen i 80'erne og han var på toppen af sit misbrug. Spændende bog som viser den anden side af medaljen... Læs den, ekstremt god!
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
willy Skrev:Stensbjerg Skrev:Jeg læser rigtig mange bøger om WW 2 især personlighederne bag den
virkelig spændende og lærerig læsning 
You have to read Inside The Third Riech By the former Arcitect of it all Albert Speer.This is the book that really explains about modern warfare without the hollywood crap or moral piss. Willy
Helt sikkert en bog jeg skal have læst willy vi har jo snakket om den før
men jeg har pt ikke lige kunne finde den.
Vi ses (snart

)
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Læser ikke så meget for tiden, men ellers er min nr. 1 forfatter Paul Auster og især New York Trilogien, men ellers Hemmingway (ikke hans Afrika bøger)
Men ellers er jeg meget åben for meget, men helst meget krimi eller......??
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•