Jeg hader APs skruer....
Har haft hele arsenalet af skruetrækkere fremme... Men kun en passer... Men hva faen gør det når man skal bruge to!!! Grrrrr
Konsekvensen er taget og to AP skruetrækkere er bestilt... Og kommer forhåbentlig i næste uge!

Men for helvede AP, hvad er der i vejen med at bruge standardstørrelser på skruehovedet?!?

İmage

//Berg
Svar
Da jeg havde min Safari havde jeg ingen problemer med at bruge standard størrelser. Jeg mener at huske det var 1.4mm
I stedet for to løse skruetrækkere brugte jeg kun en og så en løs spids monteret i en skruestik.

Spidsen monteret i skruestikken.

İmage

Noget stof henover.

İmage

Uret op på den fastmonterede spids, hvorefter det er supernemt at skrue med en skruetrækker i den anden ende.

İmage
Svar
KimT Skrev:Da jeg havde min Safari havde jeg ingen problemer med at bruge standard størrelser. Jeg mener at huske det var 1.4mm
I stedet for to løse skruetrækkere brugte jeg kun en og så en løs spids monteret i en skruestik.

Uret op på den fastmonterede spids, hvorefter det er supernemt at skrue med en skruetrækker i den anden ende.

İmage

Like your thinking! Icon_razz
Fin anordning, men jeg har ikke nogen skruestik! Icon_e_wink

Jeg har masser af skruetrækkere der er 1,4 1,2 1,0... Men de er ikke spidse nok og kommer ikke ned i kærven, det er det store problem.

//Berg
Svar
Bergeon´s 1,4mm passer - eller det gjorde de for mig uden problemer Icon_e_wink
Bemærk dog at det var skruerne nede i remmen og ikke dem i kassen, altså mellem plots og rem og ikke mellem plots og kasse. (se mit sidste billede)
Svar
AP har ikke lavet systemet til at alm mennesker skal skifte rem eller lænke , jeg har brugt enormt meget tid på at skifte frem og tilbage , sammen med koldsved og en puls på 200.
Wenga Skrev:AP har ikke lavet systemet til at alm mennesker skal skifte rem eller lænke , jeg har brugt enormt meget tid på at skifte frem og tilbage , sammen med koldsved og en puls på 200.
Ja, de kunne have lært meget af Panerai! Icon_e_wink

Men med det kassedesign de har kan man jo nok ikke rigtig gøre det anderledes desværre...
Men de måtte gerne have brugt standard skruer i det mindste...

//Berg
Svar
Gruer for når jeg skal skifte rem Icon_razz
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Gruer for når jeg skal skifte rem Icon_razz

Dont lad klarlund fikse den, de skifter på et øjeblik og typisk uden beregning Icon_e_wink Havde selv tidligere et 15300, hvor de skiftede fra rem til lænke på et kort øjeblik, og som nævnt uden beregning.

Hvis nu der skulle falde en regning for skiftet, så er det stadig billigere end at købe nye skruer fordi kærven er blevet ødelagt af dårligt tilpasset værktøj Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
AP har ikke designet skiftet til at man selv skal kunne skifte det. Men er da enig i at det kunne laves meget bedre, så folk selv kunne gøre det. Når det så er sagt ved jeg ikke hvor smart det er at lave et relativt brugervenligt remskifte system. Når man ser på hvordan nogen kan ridse/smadre et så simpelt system som Panerai vil jeg faktisk foretrække en så kompliceret system, at alm. brugere ikke kaster sig ud i et skifte Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
en tegnestift fra helvede - - - Icon_e_biggrin1
İmage
jeg solgte faktisk en del af dem for mange år siden - -
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)