03-04-2014, 09:49 PM
Så har Baselworld 2014 nået sin ende og der er blevet fremvist en ordentlig stak ure. Hvilken fabrikant har gjort det bedst efter din mening og hvorfor?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Hvem gjorde det bedst?
|
|
03-04-2014, 09:49 PM
Så har Baselworld 2014 nået sin ende og der er blevet fremvist en ordentlig stak ure. Hvilken fabrikant har gjort det bedst efter din mening og hvorfor?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
03-04-2014, 10:03 PM
LW gjorde det ret godt
03-04-2014, 11:04 PM
Jeg er meget imponeret over Omegas program og deres implementering af co-axial teknologien. Fin Seamaster 300 Master Co-Axial, Speedmaster Apollo 11 45 års jubilæumsur, Speedmaster Mark II og De Ville Tresor for blot at nævne nogle. Hertil kommer den nye håndoptrukne coax caliber 8511 med hele 60 timers power reserve.
JK
04-04-2014, 08:59 AM
Ser man på de store syntes jeg også Omega har gjort det bedst. Mange nye spændende modeller og en fin palette af nye modeller med historisk DNA, uden at gå på kompromis med det tekniske.
Ser vi mere horologisk på tingene er et mærke som Arnold & Son virkelig rykket for vildt det seneste års tid. GP syntes jeg også holder sig skarpe på den front. /Mads
04-04-2014, 02:09 PM
Jeg synes der er kommet rigtig mange fine ting i år, men hvis jeg skal vælge ET mærke som overordnet har gjort det bedst (for mig), så vil det nok også være Omega. Den Seamaster 300 er lige noget for mig og på en OEM natorem, trykker den på alle de rigtige "knapper" hos mig. Jeg glæder mig til at se om den lever op til det IRL?
Kigger jeg på enkelte ure fra andre mærker, finder jeg Tudor "blue" og LW SpidoSpeed Green meget interessante. Ydermere har Patek vist nogle lækre ting, men så er vi ude i noget min økonomi (og hustru) ikke synes om Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-04-2014, 02:50 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Ser vi mere horologisk på tingene er et mærke som Arnold & Son virkelig rykket for vildt det seneste års tid.Jeg fandt denne lille video, som viser, at Mads (naturligvis) har helt ret. http://www.thewatches.tv/en/showtime/arn...orld-2014/ Jeg var ikke så begejstret for Pateks to stål-nyheder, men mon ikke de gemmer noget helt specielt til 175 års jubilæet til efteråret? JK
04-04-2014, 05:41 PM
Sådan her så REC Watches ud på årets BaselWorld
![]() Det eneste der ikke synes det var sjovt var de Schweiziske myndigheder!! Men i al seriøsitet var jeg ganske imponeret over: Standene hos: Cuevos y Sobrinos (altid utroligt gennemførte stande, med rom-bar, palmer og klassiske biler! fantastisk!) og Shinola (var først oppe hos dem på 2. sidste dag af messen, og på trods af en eller lidt "død" dag, var der fuld gang i deres stand. Fantastisk POW-stemning med søde mennesker overalt). Nye produkter: Jeg ved ikke om det falder i god smag, men jeg var faktisk lidt betaget af GP's store nyheder i år - gennemførte ure med deres helt eget look |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|